פושעים מחלקים נשקים לחברים?

פושעים מחלקים נשקים לחברים?

הנאשם בפלילים מינה פושע מורשע לפקד על כל השוטרות והשוטרים. המישגה הפסול הזה נעשה מתוך כוונה לגייס תמיכה במהלך שיפרק את הדמוקרטיה, ימלט חוטא סידרתי מהרשעה ויקים כאן ממלכה.

העבריין הגזען שמונה למשרה רמה ללא שום הכשרה או התאמה החליט לחלק נשקים מסוכנים לאזרחים ללא התחשבות בנהלים ובחוקים, וכבר התרחשו אסונות איומים. חוץ מזה, הפושע ניסה לקבור ראיות והקים לעצמו צוות פרטי לחלוקת רישיונות תוך ציפצוף על ההוראות.

ציטוט:

פנייה ליועמ”שית: עולה חשש כבד כי ניתנו אישורי נשק גם למי שלא עומדים בקריטריונים.

בשני מכתבים ששלחו ליועצת המשפטית לממשלה, קראו חברי הוועדה לביקורת המדינה וח”כ גלעד קריב לפתוח בחקירה פלילית של ההליך המזורז להענקת רישיונות נשק במשרד לביטחון לאומי ולבטל את הרישיונות שהונפקו שלא כדין. היועמ”שית: הנושא נמצא בבחינה

עד כאן ציטוט.

למרבה השמחה, לא הייתה שום בעייה לנפק ליורש היצר דרכון דיפלומטי כאילו שהוא עובד מדינה, וראש הכנופייה לכאורה קיבל רשות להחזיק כלי ירייה בעבור המצלמה ותחושת העוצמה. למעשה, לא באמת בטוח שהאמירה האחרונה נכונה.

חשוב לציין שאת התמונה המזוייפת ציירה כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה חכמה וחסרת דיעה משל עצמה. לפיכך, כלל לא ידוע אם הפושע בתמונה באמת חמוש גם במציאות, אבל לגמרי ברור שהוא מהווה סכנה למדינה, דרכה וחזונה.

קישור למאמר בשקוף. קישור למאמר בשם- נאום הסיכום קצת עגום.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן