הפושעים חוטאים. ככה זה בחיים.

הפושעים חוטאים. ככה זה בחיים.

קצת מזעזע להבין שהנאשם בשלל כיתבי אשמה היה לכאורה לגמרי מודע לסכנה, לפירטי פרטיה.
למעשה, נראה שבסיפרו הוא תיאר אותה, ואז קיבל כמה מיכתבי אזהרה מהצבא, וגם שמע הרבה קריאות התרעה מהמערכת כולה.

הניסיון הרודני לרמוס את הדמוקרטיה כדי להושיע פושע מהרשעה ולהקים דיקטטורה גרם לפילוג פנימי וסיכון ביטחוני, אבל זה לא עצר את הנאשם הפלילי, ונגרם לנו נזק נוראי

ציטוט:

הופתע? נתניהו תיאר בספרו את מתקפת חמאס לישראל.
התכנית למתקפת הפתע על ישראל הייתה ידועה גם לראש הממשלה, שכתב עליה בספרו: “חמאס התכוון להפתיע אותנו ולהחדיר לישראל בו־זמנית מאות מחבלים שירצחו ישראלים ויגררו איתם עשרות בני ערובה”

ציטוט:

נתניהו על חמאס, במילותיו שלו.

הוא יודע כבר קרוב לעשור שהפנטזיה האלימה של חמאס היא התקפה קטלנית שתגבה קציר דמים ישראלי וחטופים כקלפי מיקוח. “התוכנית האופרטיבית שהוא הכין היתה מתקפה משולבת רבת זרועות”, גילה לחברי הוועדה לביקורת המדינה ב–2017 בדיון שעסק בדו”ח המבקר על מבצע צוק איתן. “התקפה עם אלפי טילים… במקביל, התקפה דרך הים באמצעות פשיטות קומנדו ימי. באוויר, גם באמצעות מצנחי רחיפה, וביבשה… חדירה… באמצעות כוחות מיוחדים שהם אימנו… על מנת לחטוף, להרוג, גם ביישובים, גם במוצבים ולקחת גם חזרה לשטחיהם. הם העריכו שהם יוכלו — אם הם יפתיעו אותנו — להוציא את הדבר הזה אל הפועל.

עד כאן ציטוט.

משום מה, העבריין לא עשה מאומה לגבי הסכנה, רק רוקן את הגיזרה והעביר את הצבא לגדה, במקום שתישאר עין פקוחה ויכולת הגנה יעילה גם בעזה. הוא לא חתר להסדרה, לא קרא לפגישה כדי למצוא פתרון לבעייה, ולא הגשים את חזון המדינה.

האם יתכן שהפושע במודע אישר העברת המון כספים לטרוריסטים, פגע בכוונה במתונים, סירב להסדרים עם השכנים בשטחים, ובמשמרת שלו בא נזק כביר למדינת היהודים?

אולי חרדה ושנאה מאחדות את הבוחרים מאחורי המנהיגים ומשכיחים מהם הליכים פליליים? חוץ מזה, כולם יודעים שלא מחליפים סוסים כושלים בזמן שהתותחים רועמים. יכול להיות שהעימות לא נמנע כי למישהו יש תועלת מליבוי איבה? קשה להאמין, אבל במציאות הפוליטיקה לפעמים יוצרת מצבים הזויים שמעוררים תמיהה. הנה למשל, הפושע הסידרתי פעם אמר לטרוריסט רצחני שהוא מצא ידיד ורע, וזו רק דוגמא.

בעברית קלה, המלחמה מסייעת לנאשם בפלילים להאשים אחרים, ללבות פחדים קיומיים מאחדים ולהישאר בשליטה על מדינת היהודים, וזאת על אף שלל המחדלים המזיקים, החטאים, האישומים הפליליים, הכזבים והכשלים המסוכנים.

מעניין מה תאמר על כל הלעיל הזה האומה שכבר מספיק סבלה כאשר קצת תרגע המהומה. נו, טוב. כנראה שאת ההסברים המפורטים נקבל מוועדת חקירה בעוד תקופה, לאחר שהאבק ישקע.

קישור למאמר בסרוגים. קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- הקונספציה של הפושע קרסה. קישור למאמר בשם- אדם אבינו האשים את חווה אימנו. קישור למאמר בשם- בגידה זו בעייה כאובה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “הפושעים חוטאים. ככה זה בחיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן