המערכה על שם המלחמה

המערכה על שם המלחמה

המלחמה שפרצה לאחר התקפה מזוויעה שלא נמנעה טרם הסתיימה.

כל יום האמוה בוכה ביחד עם עוד משפחה, והחטופות והחטופים עדיין לא שבו הבייתה.

ללא קשר לאסונות לאומיים, כספים ציבוריים כבירים ניתנים לשותפים קואליציונים סחטניים, מרדניים וחמדניים במקום שיופנו לשיקום הישובים והתושבים, וינתנו למפונים וללוחמים.

הפושע הסידרתי, זה שבמשמרת שלו האומה מאוד סבלה והוא עצמו הסתבך בשלל כיתבי אשמה, ממשיך לנהל את המדינה כאילו שעד כה הוא לכאורה תיפקד ניפלא או שמר אמונים לשבועה שניתנה במליאה, וזו בעייה.

אולי נמקד את תשומת הלב הציבורית במציאת שם יפה למערכה שעוד לא תמה, ועד שלא תיתם המערכה הנאשם בפלילים ינהל אותה.

למה בעצם זה המצב במדינה? הרי העבריין הסידרתי כבר מאוד הזיק לאומה, וההתקפה שלא נמנעה ארעה בזמן כהונתו של הפושע. מעניין מדוע העבריין הסידרתי לא לוקח אחריות מלאה והולך הבייתה כאילו שהוא חש חרטה או בושה.

ציטוט:

שינוי שם המלחמה: ועדת השמות הממשלתית תתכנס בשבוע הבא.

השמות שיבחנו הם: מלחמת בראשית, מלחמת שמחת תורה או מלחמת משיב הרוח • בדיון ישתתפו גורמים ממשרדים ממשלתיים, מהמל”ל ומצה”ל.

עד כאן ציטוט.

מה שחשוב עכשיו זה לתת שם לאירוע או להשיג את מטרות המלחמה? אולי מתוך ההצעות הבאות גם יהייה ניתן לבחור איזה תואר מרשים שימלא את האומה הפצועה בתחושת ניצחון מעוררת גאווה:

המלחמה שלא נמנעה.

המלחמה להשאר בשררה.

מלחמת הכנופייה במי שהיא מימנה.

מלחמת ידעתי ולא פעלתי.

המלחמה שמומנה במיזוודה.

המלחמה שעיכבה הרשעה בערכאה.

המלחמה לעצירת המחאה.

המלחמה לדחיית ההרשעה.

עד כאן הצעות, אבל לא בטוח שהועדה הנכבדה תחשוב שהן מקובלות. למעשה, סביר שנישאר עם חרבות מתנפנפות או שבעיקבות אסון יום כיפור, ולזכר איזה גזען מסוכן ולאומן, נכנה את הסבב הזה- מלחמת סוכות.

קישור למאמר בכאן. קישור למאמר בשם- הקונספציה של הפושע קרסה. קישור למאמר בשם- בגידה זו בעייה כאובה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן