הסתה לשנאה בעזרת רמייה?

הסתה לשנאה בעזרת רמייה?

לנאשם בפלילים יש נטייה מעצבנת להפריח כזבים ארסיים לצרכים פוליטיים ואנוכיים.

לאחרונה הפושע שוב טען שראש הרשות השכנה, זו שחתמה עימנו הסדרה ומסייעת בלוחמה כנגד טרוריסטים בגדה בהתמדה מרשימה כבר מעל לעשרים שנה, הוא לכאורה רשע, סרבן ומכחיש שואה.

נו טוב, מה לעשות שלנוכל הכזבן קשה להגמל מההרגל? הרי די בקלות גוגל מראה שאמירה השיקרית שלו שוב אינה נכונה,. למעשה היא שגוייה, מטעה, מסיתה, מלבה שנאה ומרחיקה הסדרה, שזה חזון המדינה.

במציאות, אבו מאזן הודה שהשואה הייתה פשע נורא, וגם גינה אלימות וקרא בציבורי למשא ומתן כבר מזמן, אבל כנראה שעובדות לא ממש מזיזות לרודן העבריין.

ציטוט ממעריב, שפורסם בשנת 2015:

אבו מאזן קורא לשוב לשולחן המו”מ: “ידי מושטת לנתניהו”
בראיון לאתר “אל-ערב” אמר יו”ר הרשות הפלסטינית כי “החלופות לשלום הן הרסניות” וקרא למדינות ערב לפעול ברצועת עזה נגד חמאס “כמו בתימן”.

ציטוט מכאן חדשות, מהשישה עשר לאוקטובר השתא:

אבו מאזן נגד חמאס: “פעולות שלא מייצגות את הפלסטינים”

עד כאן ציטוט.

נו? כבר ברור שהפושע לא מצליח להיגמל מהרגלו המזיק להפריח דיברי שטות?

למה כזבנים סידרתיים כל הזמן משקרים לצרכים אנוכיים? הרי גוגל בקלות רבה חושף את הכזבים המשעשעים. הבעייה, כמובן, היא שהנוכל כנראה חושב שמאמינים שרופים שלא מעיינים בעיתונים יאמינו לסיפורים המופרכים.

קישור למאמר במעריב. קישור למאמר בכאן.קישור למאמר בשם- הפושעים חוטאים. ככה זה בחיים. קישור למאמר בשם- הקונספציה של הפושע קרסה. קישור למאמר בשם- בגידה זו בעייה כאובה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן