רודנים מקריבים בנים של אחרים

רודנים מקריבים בנים של אחרים

כידוע למי שיודעת ויודע, בעוד שהמפונות עם הקטינים והעקורים מהבתים סובלים במקומות זרים, המשפחה העבריינית והלקוייה חיה לה בוילה מפוארת עם אבטחה ובריכת שחייה שעליהם משלמת הקהילה.

חיי מותרות ופינוקים הם בטח מאוד נעימים. אפשר אפילו להזמין טבחים פרטיים בלי להפרד ממזומנים, וגם להתעלל בעובדות הבוכיות ובעובדים המושפלים בעבור דמי שתיקה נדיבים.

העם לאחרונה יצא למלחמה בגלל מחדל נורא, והאחראי לאסון המזעזע עדיין מנהל את המדינה? למה? הלוחמים והלוחמות ממלאים פקודות על אף הסכנות, וילדי ההנהלה טובלים בבריכה וחיים חיי תענוגות?

ציטוט:

עזה בלינג: החיים הטובים של ילדי בכירי החמאס.

מרוצי מכוניות יוקרה במלזיה, מסיבות פרועות בקטאר וחופשות מפנקות בסוויטות של מלונות בטורקיה. בזמן שתושבי עזה מתמודדים עם השלכות המלחמה, ילדיהם של בכירי חמאס נהנים מחשבונות הבנק המנופחים של הוריהם וחיים חיי פאר שרחוקים מאוד מהצפיפות ומהקושי של סמטאות בית–חאנון ורחובות חאן–יונס. לא רק בישראל עוקבים אחרי הבזבוזים.

עד כאן ציטוט.

התופעה שמתוארת לעיל אולי קצת מרגיזה, אבל היא בעצם די נפוצה, מוכרת וידועה. למעשה, סביר שגם בני המשפחה של האייטולה עם השמלה והצאר של רוסיה לא חשופים לשום סכנה, חלילה, אלא נהנים מהחיים ולא ממש מוטרדים ממצבם של אחרים.

בעוד שאצלנו היו פינויים המוניים, עקורים, חטופים ונפגעים, יורש היצר הפרוע נהנה מהחיים הטובים במקומות רחוקים על חשבון נדיבים. משום מה, הנער אפילו לא נחפז ארצה כדי לפקד על צוות לוחמים מסתערים או לשלוט בכלים קרביים.

בדמוקרטיה ובפני השוכן במרומים כולנו נחשבים שווים. ההיסטוריה מראה שהקהילה מוכנה לסבול ממעללי ההנהגה בערך עד שנמאס לה. בעברית קלה, חוסר התחשבות וגרימת נזקים קשים לאחרים בדרך כלל נגמרים בעונשים. מי שמפקפק בזה או לא לגמרי מאמין מוזמן לבדוק עם הרב גוגל, זה שיודע את כל הדברים, ולשאול את כבודו מה פעם קרה אצל הצרפתים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- מאיגרא רמא לערכאה ותא? קישור למאמר בשם- גודל המחדל נחשף לקהל. קישור למאמר בשם- בגידה זו בעייה כאובה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “רודנים מקריבים בנים של אחרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן