הנאשם בפלילים מאבד ידידים

הנאשם בפלילים מאבד ידידים

כמובן שהנאשם בפלילים רשאי לריב עם הנשיא של האמריקאים, לנסות להאריך את הלחימה ללא קשר לכמות הנפגעים ולמצבה הבינלאומי של מדינת היהודים, ולפעול במרדנות סרבנית וכוחנית כדי להשאר בשלטון לעוד כמה ימים כדי לא לשבת מאחורי סורגים.

מצד שני, כשראש הכנופייה לא חושב על טובת המדינה אלא על בריחה מישיבה בתא הדבר מאוד מסכן את שלומה של הדמוקרטיה. לאחר אי הסכמות ובלי לצאת בהצהרות מבהילות או מרגשות, אמריקה מוציאה מכאן כוחות בעודה מפזרת הבטחות מרגיעות.

במילים אחרות, הפושע לא מסכים להקשיב להמלצותיה של הידידה הגדולה, ובנימוס היא מסיגה מכאן את כוחותיה. זו טוב למדינה, לביטחונה ושלומה? האם יתכן שהפושע מסכן את הדמוקרטיה ורב ללא צורך עם מעצמה שבלעדיה יש לנו בעייה חמורה?

ציטוט:

השיחה המתוחה בין נתניהו לביידן, והלחץ האמריקני: לעבור ל”מבצע כירורגי” בעזה.
“ניו יורק טיימס”: בשיחתו האחרונה עם ראש הממשלה, נשיא ארה”ב ביקש מישראל להפחית בעוצמת הלחימה, להימנע מהפצצות רחבות היקף ולעבור לפשיטות נקודתיות במטרה לפגוע בהנהגת חמאס ובמנהרות. דרמר הבטיח שזה יקרה בקרוב, אך לא נתן מועד מדויק.

ציטוט:

לאחר עזיבת הספינה האמריקנית: המבוי הסתום של מערכת הביטחון מול חיזבאללה.

במערכת הביטחון מתקשים להעריך אם הלחץ המדיני על ממשלת לבנון יעזור להרחיק את חיזבאללה מגבול הצפון. בנוסף, מתקשים לומר כיצד תשפיע עזיבת נושאת המטוסים מהאזור, שהיוותה איום על איראן וארגון הטרור. בתוך כך, הנחה הרמטכ”ל לשמר כוחות גדולים בגבול לאורך כל שנת 2024.

עד כאן ציטוט.

כנראה שאמריקה מסכימה לתת לפושע לנסות להתמודד עם הבעיות בסביבה בעצמו ובלי עזרתה, שהרי הוא מתנגד להמלצתה ובוחר דרך שנראית לו יותר מתאימה.

מי יודע? אם ליהודים תהייה בעייה קיומית קלה, אולי הם ישכילו להחליף את ההנהגה שכשלה והסתבה בכזו שכן תקבל סיוע ועזרה מאמריקה.

הערה אחרונה: את התמונה ההזוייה יצרה בעברונו בינה, שהיא בעצם רק מכונה שזיוף איורים משעשעים הוא מומחיותה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הליגה האחרת אינה נהדרת. קישור למאמר בשם- רודנים מקריבים בנים של אחרים. קישור למאמר בשם- גודל המחדל נחשף לקהל. קישור למאמר בשם- בגידה זו בעייה כאובה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן