הנהג שלנו פירומן שיפריח עשן בתימן?

הנהג שלנו פירומן שיפריח עשן בתימן?

כדי לקדם בהצלחה את בואה של התקפה מפתיעה או צפוייה ללא הרבה דאגה וחרדה חשוב לוודא שיש מיגננה יעילה מפניה.

למרבה השמחה, בזכות המחשבה הזו ישראל ואמריקה פיתחו אמצעים מרשימים ומדהימים שמצליחים ליירט את רוב הסיכונים המעופפים, שנפגעים, מתפרקים ונושרים בחלקים.

לאחרונה העולם רואה שהישראלים והאמריקאים מותקפים, ואפילו נתיבי סחר בינלאומיים מאויימים על ידי טרוריסטים אלימים ומסוכנים.

כמובן שהדברים הללו מעוררים רגשות עזים, פחדים, כעסים. צורך לחפש אשמים ורצון עז להעניש את הרשעים, אבל יש בהם גם צדדים חיוביים. סך הכל, כולם רואים את האירועים התוקפניים והאלימים, ומבינים שהמערב לא שש אילי קרב אפילו שעבריינים יורים עליו, ועד כה הוא מפגין איפוק יחסי בתגובותיו.

ציטוט:

משחתת אמריקנית יירטה 14 כטב”מים מתימן, החות’ים: תקפנו את אילת.

ספינת הטילים “קרני” סיכלה את אחת ההתקפות הגדולות של המורדים הפרו-איראנים, ומל”טים נוספים יורטו על ידי ספינה בריטית ומצרים, בעוד שחברת ספנות נוספת הודיעה שתפסיק לעבור בים האדום. החות’ים: שיגרנו מטח לעבר “מטרות רגישות בדרום פלסטין הכבושה”

עד כאן ציטוט.

לאחר השלב שבו מזהירים את התוקפים באדיבות ומבקשים מהם בנימוס שיחדלו להזיק לאחרים מגיע החלק שמביא לעולם צילומים קצת יותר מרהיבים. לעכשיו, המערב מכנס כוחות לקרב, שכן המצב מחייב טיפול דחוף ואין זמן רב.

מרצונו ציר הרשע הורה לשלוחיו, לגרורותיו ולנאמניו לצאת מהחורים ולפתוח בקרב, והדבר שמזיק לכל העולם חושף את המזימה, ויחייב תגובה נחרצת שתהייה ברורה לכולם.

סך הכל, הצאר האכזר כבר תקף את אוקראינה אחרי שרצח מאות אלפי מוסלמים בסוריה, והתימנים לפתע מתעניינים בפלסטינה, שפעם לכאורה התקיימה כחבל ארץ שולי בדרום מערב יהודה לאיזה זמן בתקופת המיקרא, הם ויוצאים למלחמה משונה כנגד מדינה רחוקה במקום להתעסק במצב הנורא ששורר אצלם במדינה ומאוד מזיק לקהילה.

לעכשיו, המערב בינתיים מראה שהוא מאופק, תרבותי, שקול והגיוני, ובעיקר מגן על כוחותיו. כדאי מאוד שהרשעים לא יטעו ויחשבו שלתמיד זה יהייה המצב.

מי שגורם לאחרים נזקים בכוונה רעה שם עצמו בסכנה גדולה וגם חוטא להוראות הקדושות מהשכינה. העולם לא יחוש חמלה אם ינוטרל רשע ויחוסל פשע. למעשה בעצם אין ברירה, וסביר שבסוף המערכה תבוא תחושה של הקלה, אפילו שהמשימה לא תהייה קלה, קצרה, נעימה או פשוטה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- אזהרה מנומסת עם הצדקה. קישור למאמר בשם- האיראנים מפעילים מתאבדים? קישור למאמר בשם- התגרות עלולה להביא לעימות. קישור למאמר בשם- להתאדות או לא להתאדות? קישור למאמר בשם- אין ברירה אלא לנטרל סכנה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן