האחראי האמיתי הוא פושע סידרתי

האחראי האמיתי הוא פושע סידרתי

גברים אמיצים, קצינים אמינים ומנהיגים ראויים נותנים דוגמא טובה וחיובית לאחרים, והם לא מפחדים לקחת אחריות על כשלים, אפילו שזה מביך ולא נעים.

ציטוט:

ראש אמ”ן לקח אחריות על אירועי 7 באוקטובר ויתפטר – השאלה מתי: “אני אצטרך ללכת”

ציטוט:

אמ”ן הזהיר את נתניהו פעמיים בכתב: “איראן, חיזבאללה וחמאס זיהו את חולשת ישראל”, והוא התעלם.

עד כאן ציטוט.

לעומת אנשים הגונים, ישרים ואחראיים, עבריינים סידרתיים אף פעם לא מודים. למרבה המבוכה זה נכון גם כשהם נתפסים ויש הוכחות מרשיעות לפשעים מזעזעים.

במקום לקחת אחריות ולאפשר תיקונים החוטאים הפחדנים והחרדתיים מתאמצים להאשים, להכפיש ולהשמיץ אחרים, כאילו שהם עצמם צדיקים טהורים ותמימים שאף פעם לא מלבינים פנים ברבים.

העם צופה בתעלולים הפוליטיים המביכים, בניסיון לשדוד את המדינה ולהעביר תקציבי ענק לסחטנים ומשתמטים בזמן שאחרים נילחמים למען מדינת היהודים, ובמזימה להטיל אחריות ואשמה על אחרים.. מה אפשר לומר? זה לא ממש נעים.

מנהיגות לא מקבלים אלא לוקחים, ושליטים כושלים לא מתפטרים אלא מודחים.

קצת מצער להבין שבזמן מלחמה הכנופייה שבשליטה שודדת את משאבי המדינה בעבור קהילה בדלנית וקיצונית שלא תורמת עזרה אלא סוחטת, מורדת ומזיקה.

מי שנהג באופן ממלכתי, אחראי ומוסרי הצביע נגד השוד הנכלולי והחמדני. הציבור הישראלי יזכור לטובה את ההתנגדות לשחיתות, ויעניש את כל מי שעסק בעבריינות ופעל באנוכיות חסרת התחשבות.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- הכספים שייכים לישראלים שתורמים. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה. קישור למאמר בשם- האומה כבר מספיק סבלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן