מתונים, קיצונים ונאשם בפלילים

מתונים, קיצונים ונאשם בפלילים

למרבה ההפתעה, הבושה והעוגמה, בעוד שהכנופיה העבריינית ששולטת במדינה מקדמת גזענות, סחטנות, השתמטות, פלגנות ואלימות, שאינן חלק מחזון הציונות, מנהיגי קהילת התושבים הישראליים שאינם יהודים נשמעים מתונים, שפויים, שקולים, אנושיים, רגועים והגיוניים.

ציטוט:

מנסור עבאס ל-CNN: “הארגונים הפלסטיניים צריכים להניח את נשקם”
יו”ר רע”מ גינה את המתקפה ב-7 באוקטובר, וטען: “במבט לאחור, ההחלטה של הארגונים החמושים להשתמש באלימות תמיד כשלה – ומי ששילמו את המחיר היו הפלסטינים.

ציטוט:

אבו מאזן נגד חמאס: “פעולות שלא מייצגות את הפלסטינים”

כמה ימים לאחר המתקפה המזוויעה של חמאס, גינה אבו מאזן את שני הצדדים. הפעם, בשיחה עם נשיא ונצואלה הוא גינה את הפעולות של חמאס.

ציטוט:

אבו מאזן: “מוכן לקיים מו”מ עם נתניהו, ידי תמיד מושטת לשלום.

ציטוט:

נתניהו באו”ם: מאמין ומחויב לפתרון שתי המדינות.

עד כאן ציטוט.

כידוע למי שיודעת ויודע, חזון המדינה הוא לביטחון, שיוויון והסדרה. מצער להבין שהפושע הסידרתי שעומד רעוע בראש הכנופייה המזיקה לא פעל כדי להגשים את המטרה. במקום זאת הוא סיבך עצמו בשלל כיתבי אשמה, הקים עליו שתי ועדות חקירה, התעלם ממיכתבי אזהרה והתרעות מהצבא, וגרם לאומה אסון נורא.

אומנם, העבריין נשבע לכבד את חוקי המדינה ולהגן עליה, אבל במציאות הוא מציית למורשעת לקוייה וליורש היצר הפרוע, וזו בעייה , שלא לומר עבירה חמורה שעונש בצידה.

טוב לדעת שיש בארץ מנהיגים פלסטינים שלא תומכים במעשים אלימים ורצחניים אלא מעדיפים הסדרים. סביר שהפושע הנכלולי ינסה כהרגלו לספר שאין עם מי לדבר, אבל הוא כל הזמן משקר.

שנאה היא תוצאה של חרדה ושאיפה לנטרל סכנה. כל הדתות שמאמינות בשוכן ברומים אוסרות על פגיעה בבצלמים ויצירים, אלא אם זה למטרות הצלת חיים כשמתגוננים.

הרעיון המרכזי שמאפשר חיי קהילה אנושיים הוא שיש להימנע מגרימת נזק לאחרים בכוונה, מתוך אנוכיות, חוסר התחשבות וןהעדר חמלה. כנראה שבגלל זה הילל הזקן והרב עקיבא ניסו להסביר את ההמלצה החשובה, ועד היוןם יש לשמוע לה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בגלובס. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה. קישור למאמר בשם- האומה כבר מספיק סבלה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן