פושעים לא מכבדים הסכמים?

פושעים לא מכבדים הסכמים?

הנאשם בפלילים הוא כזבן סידרתי שנוהג להפר הסכמים ולצפצף על חוקים.

במקום לקיים את שבועת האמונים ולפעול למען שלומה וביטחונה של מדינת היהודים העבריין הנכלולי הסתבך עד צוואר באישומים, ובעיקר מתאמץ לברוח מהרשעה וישיבה מאחורי סורגים.

גם בזמן מלחמה הוא עסוק בהכפשת הצבא, בניסיון לגלגל אשמה ובתעלולי פוליטיקה.

במקום להעמיד את השבת החטופות והחטופים כמטרה העליונה הוא מתעקש לפעול בכוחנות, כאילו שנטרול סכנה ופוזה של גבורה יותר חשובה או דחופה. חוץ מזה, גם האמריקאים וגם השותפים מבינים שאין לפושע עיניין לסיים את העימותים שכן בסופם הוא יודח ויקבל עונשים.

בכתובים יש הוראות ברורות לגבי פידיון שבויים וגם הסבר לגבי קדושת החיים. לא ממש ברור מדוע הפושע ממשיך לגרום נזקים, אבל הכשלים הסידרתיים שלו אינם מועילים.

בימים הקרובים הנאשם בשלל תיקים חמורים יאלץ להגיע להחלטה, וזה דבר מאוד קשה בעבור פחדנים הססניים.

אפשרות אחת היא לשמר את הקואליציה העבריינית, הרודנית, הסרבנית והגזענית כדי לזכות בתמיכה שאולי תמנע הרשעה פלילית. התוצאה של בחירה בשימור הכנופייה וכניעה לדרישותיה תהייה נתק מסוכן עם אמריקה והתפרקות קבניט המלחמה, וזה אומר שאין אימון בהנהגה.

מצד שני, הפושע הסידרתי יכול לשם שינוי להיות ממלכתי ואחראי, להציב גבולות ברורים לקיצונים המסוכנים ולפעול למען מדינת היהודים.

ההיסטוריה מראה שאנשים לא ממש משתנים. לפיכך, מאוד יתכן שהעבריין החרדתי ימשיך לטפח קיצונים מרדניים במקום לקיים את שבועת האמונים.

למרבה הצער, פירוק השותפות עם קצינים מנוסים ועימות עם אמריקה לגבי הסכמה להסדרה בשכונה יובילו את ישראל למצב נורא, כזה שעוד לא היה.

ציטוט:

גנץ זעם בישיבת הממשלה: “הליכוד מפר את ההסכמים”

ציטוט עם ציטוט:

נאשם הפלילי מעצבן את הנשיא האמריקאי. חוץ מזה, הוא גם אחראי למחדל ביטחוני נוראי וישראל בראשותו הפכה לנאשמת בבית דין בינלאומי.

בעברית קלה, הפושע גורם נזק רב למדינה ומסכן אותה. אולי כדאי לשקול הצבעת אי אימון קונסטרוקטיבי במליאה אחרת תהייה לנו בעייה יותר חמורה.

ציטוט:

גורמים בסביבת ביידן: גוברת התחושה שנתניהו גורר את המלחמה מסיבות אישיות.
גורמים בסביבת נשיא ארה”ב אמרו כי לתחושתם, ראש הממשלה לא שם את שחרור החטופים בראש סדר העדיפויות ומערב סיבות פוליטיות. לדבריהם, הסבלנות מהמשך המלחמה הולכת ופוקעת: “אין לנו זמן לדחות עסקה – הם לא יישארו בחיים”. 

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, העבריין צריך לקבל החלטה לא קלה- לפעול למען המדינה או לאבד תמיכה ולגרום סכנה לאומה.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת יצרה בינה כתבתנו, שהיא רק מכונה יצירתית ונטולת תובנה. לפיכך, הקרדיט לדיוקן המלכותי של הנאשם הפלילי מגיע לה.

קישור למאמר בכאן.קישור למאמר בשם- הפושע גם מעצבן את אמריקה. קישור למאמר בשם- קדושת החיים ופידיון שבויים. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- לתת אימון באדם הגון. קישור למאמר בשם- פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן