למה השרה משמיצה את הצבא?

למה השרה משמיצה את הצבא?

הנה שאלה תמימה שהצדקה ציבורית, ביטחונית ודמוקרטית מאחוריה:

האם חברת כנסת גזענית, פלגנית וקיצונית מנסה להטיל ספק בנאמנות הצבא למדינה בזמן מלחמה?

היתכן שהשאלה המקוממת והשגוייה שהיא העלתה קצת מזיקה לתדמיתה הצחה של המכפישה? אולי היא חלילה מזיקה ללכידות האומה בעת לחימה? מה היא רוצה, שהיחידות בצבא לא ישתפו פעולה ויחשדו בחבריהם בגלל תעלולים של פוליטיקה והסתה?

ציטוט:

בהמשך ציטט דני גלנט את דבריו של אחד הטייסים בקשר: “חטיבת גולני, אתם חטיבה של אריות. אתם לוחמי הקצה והמגן של עם ישראל ושל מדינת ישראל. אנחנו שמחים ומודים לכם על הזכות להילחם לצידכם ואיתכם. מלמטה ומלמעלה, אנחנו איתכם כאן ולתמיד בכל מה שתצטרכו. לזכר כל אחינו הגיבורים והנופלים במלחמה הזו, איתכם תמיד, מערך המסק”ר וחיל האוויר”. את הציוץ סיכם במשפט: “יש רגעים שאפילו חברת הכנסת אורית סטרוק לא תצליח להרוס”.

ציטוט:

סטרוק שאלה: “יש טייסים שלא עוזרים מצפונית?”; וחטפה אש.

עד כאן ציטוט.

טוב שהציוץ הראשון שמוזכר למעלה נמחק והוסר, וכך אף אחד במדינה לא ידע שלכאורה יש בכנופיית הממשלה שרה הזוייה שמנסה לפגוע בצבא בכוונה לצרכי פוליטיקה, שזה מוזר, מזיק ומיותר.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר במעריב. קישור לזהו זה. קישור למאמר בשם- הפקרה והזנחה גרמו לאסון נורא. קישור למאמר בשם- הפושע שהתעלם ימצא אשם. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- לתת אימון באדם הגון. קישור למאמר בשם- פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן