הפושע גם מעצבן את אמריקה

הפושע גם מעצבן את אמריקה

הנאשם הפלילי מעצבן את הנשיא האמריקאי. חוץ מזה, הוא גם אחראי למחדל ביטחוני נוראי וישראל בראשותו הפכה לנאשמת בבית דין בינלאומי.

בעברית קלה, הפושע גורם נזק רב למדינה ומסכן אותה. אולי כדאי לשקול הצבעת אי אימון קונסטרוקטיבי במליאה אחרת תהייה לנו בעייה יותר חמורה.

ציטוט:

גורמים בסביבת ביידן: גוברת התחושה שנתניהו גורר את המלחמה מסיבות אישיות.
גורמים בסביבת נשיא ארה”ב אמרו כי לתחושתם, ראש הממשלה לא שם את שחרור החטופים בראש סדר העדיפויות ומערב סיבות פוליטיות. לדבריהם, הסבלנות מהמשך המלחמה הולכת ופוקעת: “אין לנו זמן לדחות עסקה – הם לא יישארו בחיים”. 

עד כאן ציטוט.

הנאשם בפלילים התעלם משלל אזהרות לגבי סכנות ביטחוניות וחברתיות בתקווה למלט עצמו מהרשעות. התוצאות היו כואבות, מזוויעות ונוראות. האומה הותקפה, ונאלצה לצאת למלחמה כדי לנטרל סכנה ולהשיב את חטופיה.

קצינים אחראיים מהאופוזיציה התנדבו לסייע למדינה בעת צרה ומתוך אחריות לאומית הצטרפו לכנופיית ההנהגה. מצד שני, הם הבהירו שאין בכוונתם לסייע לפושע אלא לאומה בזמן מלחמה, שכן דרכם שונה.

בגלל גודל המחדל, שלל כיתבי האשמה ודעת הקהל, כבר לגמרי ברור שהעבריין הסידרתי לא ימשיך בתפקידו הנוכחי כאשר הקרבות יסתיימו והירי יחדל. מסיבה זו, לא נראה שבוער לפושע לסיים את המערכה ולהגיע לפשרה, וזו בעייה שפוגעת במדינה כולה.

יתכן שהמליאה, יועצת נכבדה או ערכאה עליונה ישכילו לקבל החלטה אמיצה שתסייע לאומה שכבר מספיק סבלה, והפושע יודח ממהשררה. בלי זה, לא בטוח שיבוא סוף ללוחמה. בנוסף, יתכן שנאבד את תמיכתה של אמריקה, וזו בעייה קיומית יותר חמורה מרגשותיה הסוערים של המורשעת הלקוייה.

הערה אחרונה: את התמונה שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם מכונה שנוצרה במטרה לזייף תמונות שיראו אמיתיות אפילו שהם רק אשלייה הזוייה. המציאות כנראה הרבה פחות יציבה ושמחה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- קדושת החיים ופידיון שבויים. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- לתת אימון באדם הגון. קישור למאמר בשם- .פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי. קישור למאמר בשם- בגידה סידרתית בכתובה ובמדינה. קישור למאמר בשם- הפושע והלקוייה מזיקים למדינה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “הפושע גם מעצבן את אמריקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן