עבריינות מזיקה לחזון ציונות

עבריינות מזיקה לחזון ציונות

כידוע למי שיודעת ויודע, בעיקרון החזון לציון הוא עצמאות, ביטחון, שיוויון והסדרה במזרח התיכון.

למרבה הצער, כנופייה עבריינית, סרבנית, גזענית ומרדנית הגיעה לשילטון, וזו בעייה שדורשת פתרון.

הנאשם בשלל כיתבי אשמה מנסה לרמוס את הדמוקרטיה ולדרוס את חוקיה במטרה למלט עצמו מהרשעה וישיבה בתא. לצורך המטרה הנלוזה הפושע אירגן לעצמו חבורה מסוכנת שכמוהו בוגדת בדרכה של המדינה.

במקום לסור מרע, לעשות טוב ולבקש הסדרה בשכונה הכנופייה רוצה להנציח את המלחמה, ללבות שנאה שאינה עיקרה של תורה ובעיקר להשאר בשררה, שזה עדיף על מתקן כליאה.

המדינה רגשה חודשים בגלל מחאה אזרחית כבירה, ואז פרצה מלחמה לאחר מתקפה שלא נמנעה. אפילו אמריקה מבקשת מאיתנו שנגשים את חזון המדינה, אבל הפושע נתון לסחיטה שאינה כשרה על ידי עבריין גזעני שהורשע בערכאה, וגם אין בדעתו להפסיק את המלחמה באיזה הסדרה מחשש שהדבר יוביל להדחה והרשעה.

ציטוט:

נתניהו נמנע מעסקה בגלל הבייס, ורגע ההחלטה של גנץ ואיזנקוט מתקרב.

קבינט המלחמה קרוע בנוגע לדרך להשיב את החטופים, והסכנה לחייהם גוברת ככל שעובר הזמן. ייתכן שפרישה של שרי המחנה הממלכתי מממשלת האחדות תיתן את האות לגל מחאה אדיר.

ציטוט:

דיווח: “התוכנית הסעודית” של ביידן לעזה, ביום שאחרי נתניהו.
ברשת NBC דווח כי הממשל האמריקני עובד עם סעודיה ועם מדינות ערביות נוספות על תוכנית מסודרת לרצועת עזה, אך כשבלינקן הציג אותה לנתניהו – הוא נענה בסירוב, מאחר שהיא כוללת הקמת מדינה פלסטינית. ה”פתרון” של ביידן ובלינקן: ציר עוקף רה”מ, יחד עם לפיד ומנהיגים ישראלים אחרים.

ממשל ביידן פועל בציר “עוקף נתניהו” כדי ליישם תוכנית ליום שאחרי המלחמה, בין היתר בשיתוף בסעודיה. כך דווח ברשת NBC, שציינה כי מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן קיבל התחייבות מיורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן וארבעה מנהיגים ערבים נוספים לסייע בשיקום עזה לאחר המלחמה.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, לכנופייה העבריינית ולפושע שעומד בראשה אין מוכנות להגשים את חזון המדינה, וזו בעייה חמורה שגם גורמת סכנה. מחוסר ברירה, צריך למצוא שותפים שכן מאמינים בשלום, פשרה והסדרה.

כמובן, החוק יכול בקלות לפסוק שהנאשם בפלילים אינו ראוי לכהן בתפקידים ציבוריים בגלל הפשעים, החטאים, הכשלים והמחדלים, וגם נציגי הציבור במליאה יכולות ויכולים ללחוץ על כפתורים כדי לתת אימון במנהיגים ישרים, אחראיים ואמינים, אבל אולי כולם עסוקים או חלילה חוששים.

למרבה המזל, העם לא באמת זקוק לפוליטיקאים נכלוליים כדי לדעת מה טוב למדינת היהודים. הדברים מופיעים בכתובים, וגם יש חוקים ובירושלים שופטים.

ההיסטוריה מראה שחוטאים שגורמים לאחרים נזקים חמורים וכואבים למען צרכים אישיים בסוף נענשים ומתחרטים על המישגים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- כסף במיזוודה זו בעייה. קישור למאמר בשם- הכסף בא מקטאר והסוף הפך מר. קישור למאמר בשם- לתת אימון באדם הגון. קישור למאמר בשם- פושע פלילי גרם לסיבוך בינלאומי

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן