עכשיו העגל הטעים כבר אינו מזהב

עכשיו העגל הטעים כבר אינו מזהב

כנראה שהבעייה עם היהודים היא שבכתובים העתיקים שלהם מסופר שהם לכאורה נבחרו מכל העמים להיות אנושיים ומוסריים, והדבר די מעצבן את שאר האנשים שבטח חשים מקופחים. אולי זה קצת מנחם לדעת שהעיברים סבלו יותר מכל האחרים.

כמעט כולם בעולם התרבותי נהנים מסופי שבוע רגועים, מאמונה באל מלא רחמים במקום בעגלים מוזהבים, קרים ודוממים, ומהציווי לא להרוג או חלילה להזיק לשכנים אלא אם הם רצחניים ומסוכנים,

הנוצרים נהנים מהמחשבה שיהודי סלחני ואומלל שפעם נצלב על ידי הרומאים לכאורה שילם בעבורם מראש בעבור כל החטאים, פסיכולוגים רחומים מסייעים לסובלות וסובלים במשברים כבר שנים, וכל מיני גילויים מדעיים מדהימים וגאוניים הובילו ליצירת אמצעים הרסניים ורפואיים מאוד יעילים.

ללא קשר לדברים המוזכרים, בהם כמובן אשמים היהודים, עדיין בכל דור ודור קמים זדים ושונאים על העברים בתירוצים שונים, כאילו שהם אנסו בעזה נשים ושלחו פושעים לשרוף ילדים ביחד עם הוריהם בבתים, רצחו מיליוני גרמנים מחמת היותם גזעניים שהוסטו על ידי זדים מהמיצוות מימרומים, טבחו במאות אלפי סורים כדי לסייע לחברים טובים או חלילה גרמו סבל כביר למיליוני אוקראינים. נו, טוב. ככה זה בחיים. צדק הוא כוכב במרומים.

כנראה שהיהודים יתרמו משמעותית גם לשיפור התזונה ומצב האקלים, שכן מיליוני פרות רעבתניות שזוללות שדות מניבים גם פולטות לאוויר המון גזים מחממים, והקרחונים נמסים.

אם נוכל לייצר סטייקים עסיסיים וגולש הונגרי עם תבלינים בלי הצורך להאביס בהמות, לבצע שחיטות עצובות ולצמצם את ההתחממות האקלים, יתכן שגם הנס זה יתווסף לרשימת הרעיונות המועילים שהביאו לעולם היהודים המושמצים והרדופים.

צטוט:

לראשונה בעולם: ישראל מאשרת בשר בקר מתורבת.
משרד הבריאות העניק אישור רגולטורי ראשון מסוגו לחברת Aleph Farms, והפך את ישראל למדינה הראשונה בעולם שמאשרת לאכול בשר בקר מתורבת אחרי שארה”ב וסינגפור אישרו מוצרי עוף מתורבתים. “פטיט סטייק מתורבת”, המוצר הראשון של Aleph Farms שמבוסס על פרה מזן אנגוס, צפוי להגיע למסעדות בהמשך השנה. “זו נקודת מפנה עבור מערכת המזון הישראלית והעולמית”

עד כאן ציטוט.

כמובן שבשר שגודל תעשייתית במעבדה נקייה הוא לגמרי כשר גם בלי חותמת יקרה על העטיפה, שכן אין צורך בשחיטה ואפולו לא הייתה לו אמא שהיא פרה טהורה ומעלת גירה.

מה אפשר לומר? מיליוני בני בקר בעולם כולו כנראה מאוד ישמחו כשישמעו ברדיו על הדבר, ובטח ישמיעו געיית רווחה, הקלה או שמחה גדולה כאשר נעבור לטרוף בשר שלא מחייב רצח המוני רק כי כתוב שלאדם מותר. סך הכל, בעבור הבהמות תעשייית המזון הנוכחית שלנו היא שואה מתמשכת, וגורלן די מר.

קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן