המשכן טוהר ורק קצת ניחוח נותר

אחרי מתן שניים שלושה הסברים, או אולי כמה אלפים, ובחלוף איזה עשר שנים מאז החלו המאמצים המילוליים הקדחתניים, סוף סוף העבריינים המסוכנים מפונים ומסולקים בבושת פנים.

ציטוט:

לאחר 12 שנה: נתניהו עוזב את בלפור.

עד כאן ציטוט שמשקף חלום שהפך למציאות. עכשיו שוב יש סיכוי להגשים את חזון הציונות.

האומה בוודאי מאחלת דרך צלחה והרבה שמחה למשפחת המלוכה, זו שהודחה לאחר שחטאה, הסתבכה ונפלה.

מזל שזה לא ממש נורא ליפול מאיגרא רמא לבריכה פרטית בווילה בקיסריה כדי לשכשך בה בהנאה ולחוש צינה נעימה.

למעשה, יתכן שהמעבר הבא, משכונת יוקרה לתא סגור במתקן כליאה, יהווה מכה קצת יותר קשה למשפחה. חוץ מזה, יתכן שאין בכלא ג’קוזי מפואר, סיגרים ושמפניה, וזו בעייה.

מצד שלישי, אולי תינתן חנינה לעבריין הסדרתי בעבור התנהגות טובה או בגלל תרומה כבירה למדינה, והחשוד המרכזי יוכל להמשיך לטבול במים הצוננים בימי חמה ביחד עם המורשעת הלקויה, המשכילה, הצעירה, הרגועה, הנאה והחטובה.

פעם היסטוריה דמוקרטית נעשתה בצרפת כשנכבשה הבסטיליה. אצלנו רק פונה מעון צנוע ששיך למדינה ללא אלימות פרועה, אבל סילוק החוטאים מהמשכן בירושלים כנראה מסמל את בואה של תקופה חדשה בחיי האומה, זו שכבר מספיק סבלה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם-תוכנית המתאר לפינוי ראוי.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן