תוכנית המתאר לפינוי ראוי

תוכנית המתאר לפינוי ראוי

עוד שלושה ימים משפחת המלוכה, זו שרובה כבר התנסה בהליכים משפטיים מביכים ומזיקים בערכאה, אמורה לקיים הבטחה ולפנות את ארמונה, זה שבעצם שייך למדינה ולא לה.

ציטוט:

בנט ונתניהו סיכמו: יו”ר האופוזיציה ומשפחתו יעזבו את בלפור עד 10 ביולי.

עד כאן ציטוט.

חלילה לא תקויים עוד הבטחה, כנראה שלא תהייה ברירה, וכדי להתמודד עם מורדים אנרכיסטים שמצפצפים על חוקי המדינה השר לביטחון פנים יאלץ לכנס כמה גברתנים במדים כדי לפעול בנחישות ובאדיבות קשוחה.

יורש היצר, זה שלא ממש עמל יום יום לפרנסתו אבל צובר קנסות גבוהים על שלל חטאים שמישהו אחר כנראה ישלם בעבורו, הוא באמת בחור קצת עצבני, תוקפני וארסי.

במציאות הנער דק, רזה וגמלוני. לפיכך, לא בטוח שעשרות לוחמי היס”מ הקשוחים יתקשו להשתלט על העבריין המנאץ ולהוציאו באדיבות אך בתקיפות מהמעון שכבר אינו שלו.

סביר שהבחור התרבותי יפער את לועו ויביע את דעתו או את תחושתו, אבל לא בטוח שהצרחות, הקללות, האיומים והגידופים ישנו את גורלו, שהרי הבית כבר לא שייך למשפחתו.

קצת יותר בעייתי יהייה כנראה ללכוד את המורשעת הלקוייה, שכן היא קצת יותר כבדה, לכאורה אלימה, מאמינה בשריפת המדינה וגם ידועה בהתקפות הזעם המרשימות שלה.

יתכן שכדאי לבוא לא רק עם קבוצת לוחמים בשחורים עם מסכות הגנה קשוחות על הפנים אלא גם להוסיף לצוות כמה אנשי מקצוע בחלוקים לבנים, שכן הם מתמחים בהרגעת רגשות סוערים, רותחים ותוססים או ליקויים אחרים.

הכי קשה כמובן יהייה לתפוס את האיש הכבד ביותר במשפחה. יחסית אליו, לגרור החוצה בידיים וברגליים מורשעת לקויה שצווחת להנאתה, או להניף יורש יצר רזה וחלש שעושה המון רעש לא ממש יהווה בעיה לכוחות המשטרה.

כמובן, קודם כל יש צורך לנטרל את החמושים העירניים שמקיפים באורח קבע את הנאשם בשלל כיתבי אשמה, להציג בפניהם צו חוקי ולבקש מהם לכבד את חוקי המדינה, זו שנותנת להם פרנסה.

במידה ולא תהייה הסכמה, המשטרה לא צריכה ויכוח או מריבה אלא רק לצאת החוצה, ולבקש מחיל האוויר קצת סיוע במקום סתם להסתבך בתגרה.

אם המאבטחים האחראיים והנבונים ששומרים על הנאשם בפלילים כן יניחו את נשקם וירשו לשוטרים לתפוס את החשוד המרכזי, כנראה שלא יהייה צורך לשטח ביניינים או לירות על אלטלנה בבלפור פגזים.

בעזרת השכינה השוכנת במרומים ותבונתם הרגועה של כל הצדדים, בקרוב מאוד יבואו שינוייים ואולי נוכל לנקות את האורווה שלכאורה סרחה מבפנים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- חגיגה לאומה ותשורה לאמא

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “תוכנית המתאר לפינוי ראוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן