המשרתים מתפקחים והמשרתות מתפקחות?

המשרתים מתפקחים והמשרתות מתפקחות?

לפי הדיווחים החצופים שלאחרונה צצים נראה שיש אפשרות שחברי וחברות הליכוד אט אט מתחילים ומתחילות להבין שאולי זה לא ממש מועיל לקיצונים המושחתים אם כנגד ראש הכנופיה שלהם יש שלל אישומים פליליים שכוללים שוחד, מרמה והפרת אמונים.

זה בטח קצת מביך ולא נעים לקלוט אחרי נאמנות צייתנית רבת שנים שהבוס של כל הבוסים הוא בעצם עבריין סדרתי שנמצא בסיבוך משפטי.

מעניין איך הנאשם בפלילים שכנע את כולן וכולם בעזרת להטוטים מילוליים שרק הוא לכאורה יכול להיות מלך היהודים.

ההונאה הזו כנראה נעשתה בעזרת הסתה לשנאה והפצת פחדים קיומיים במשך שנים, אבל אולי לא היו מספיק רמזים מקדימים שיזהירו מפני הנזקים החמורים או שלא הושמעו די צילצולים בפעמונים. אומנם, הסתה לשנאה אלימה פעם גרמה לרצח ראש ממשלה, אבל גם זה כנראה לא ממש הפריע לאומה לתת לנאשם שגם חשוד בבגידה יד חופשיה.

ציטוט:

מיקי זוהר: “אנחנו באופוזיציה כי עשינו כל טעות אפשרית”

החיים מחוץ למסדרונות השלטון הביאו את יו”ר הקואליציה לשעבר לעשות חשבון נפש אמיתי. בריאיון למוסף מעריב הוא מודה: השיח המתלהם היה טעות, אין מקום לעניין העדתי שהעלתה רגב, והאכזבה של מצביעי הימין שנשארו בבית דווקא מובנת לו.

ציטוט:

מירי רגב: “אני היורשת של נתניהו, זמן לחשבון נפש בליכוד”

הצהרה מפתיעה של שרת התחבורה לשעבר בריאיון ל’7 ימים’ ובוא חשפה כי גם היא מצטרפת לקרב על הירושה בימים שאחרי נתניהו ותוקפת: “אם הליכודניקים ימשיכו לבחור מנהיגים של די-אן-איי לבן, יקום ליכוד אחר. ליכוד מזרחי אמיתי”

ציטוט:

נתן אשל: “מירי רגב בהמה, השנאה מאחדת את המחנה”

מקורבו של נתניהו אמר בשיחה שהוקלטה עם גורם מקצועי שרצה לשכור את שירותיו: “הציבור הלא-אשכנזי שונא הכול”. על שרת התרבות אמר: “מירי רגב עושה עבודה מצוינת. זאת אומרת, זה שהיא בהמה בכלל”

ציטוט:

רגב: “אם הליכודניקים ימשיכו לבחור מנהיגים של DNA לבן – נקים ליכוד מזרחי אמיתי”
מספסלי האופוזיציה מתכננת ח”כ מירי רגב את “מהפכת תור הזהב של האליטות המזרחיות”. בריאיון למוסף “7 ימים” ב”ידיעות אחרונות” שיתפרסם מחר אומרת רגב: “יום אחרי ביבי נתניהו בליכוד יצטרכו חשבון נפש. הגיע הזמן לראשת ממשלה מזרחית”.

עד כאן ציטוט.

לא רק שחברי וחברות הכנופיה כנראה מתחילים להבין איזה נזק כביר נגרם לחבורה בגלל הנאשם בשלל כיתבי אשמה, שכן את זה הם והן בטח ידעו מזה תקופה ארוכה לנוכח הסיבוכים הפליליים בערכאה, אלא שלפתע יש להם ולהן תעוזה וגישה אמיצה, שעיקרה לקדם את עצמם בזירה בטענה שזה לכאורה יועיל לדמוקרטיה ולחזונה.

מי משתוקק או נורא רוצה שחברי כנופיה שהסתבכה והודחה שוב ינהלו את המדינה שכבר מספיק סבלה?

חוץ מזה, איך אפשר לסמוך על מי שתמך, תמכה, סייע וסייעה לעבריין סדרתי שגם נאשם בפשע, שחיתות, כזבנות, הונאה ורמייה, שלא לדבר על החשד לבגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה בלי שמישרד הביטחון ידע?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר ב-ICE. קישור למאמר בשם- לא כל הבהמות כשרות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן