חשיפה לחמה מייבשת סחיטה

חשיפה לחמה מייבשת סחיטה

והרי הודעה חשובה לכל מי שבמקרה סובל או סובלת מסחיטה באיומים על ידי עבריינים סדרתיים או חשודים מוכרים:

אי אפשר לאיים בחשיפת דברים ידועים שכבר אינם סודיים או מוצנעים אלא גלויים וחשופים, ולכן כדי לחוש חופשיות וחופשיים, רגועות ורגועים צריך לפתוח את כל הקלפים, ולספר באומץ מי לכאורה לחץ על הכפתורים וניצל עניינים פרטיים או מביכים לצרכים פוליטים אנוכיים בצורה שמפרה חוקים.

במידה ותהייה הסכמה עם הדברים האמורים, ואולי גם הבנה שבלי זה העניינים רק הולכים ומסתבכים שכן סיוע לפושעים זו עבירה שמביאה עימה עונשים, כנראה שבקרוב נשמע המון שומרי ושומרות סף מתוודאות ומתוודאים על כשלים עתיקים, משגים או עוונות נושנים, וגם נבין מי המסובך עד צוואר בפלילים שלכאורה משך לכולם בחוטים.

ציטוט:

מי חושב או חושבת שלא לבדוק מדוע משרד הביטחון לא ידע מהעמלה השמנה ששולמה בעבור בגידה זו לכאורה החלטה ראויה, כשרה ותקינה, שתורמת רבות לביטחונה ושלומה של המדינה?

למה עד עתה בעצם עוד לא נעשתה בדיקה? הרי שר הביטחון ומי שיהייה ראש ממשלה כבר דרשו חקירה מעמיקה? מי מונע אותה ומדוע? יש איזה סיבה עלומה או כזו שלפחות תשמע בחלקה הגיונית לפרהסיה התמהה?

מי יודע, אולי איומים וסחיטה מונעים מחלק מחברי הממשלה לבצע נאמנה את תפקידם בעבור המדינה בגלל חשש, פחד ואימה? סך הכל, הכנופיה הכוחנית לא בוחלת באמצעים ואוספת חומרים מזיקים על מתחרים,

והמחשבה המתוארת לעיל ממש מעוררת תחושת קבס לא נעימה, שלא לומר מיחושים ולחצים בצינורות שמעכלים את הסעודה האחרונה. איזה אנשים נכנסים לאחרות ואחרים לתחתונים כדי להפעיל לחצים פסולים מטעמים אנוכיים? זו מצווה מהכתובים?

יכול להיות שיש בהנהלה הרעננה אנשים או נשים שעדיין מצייתים למי שמחזיק כנגדם בחומרים, משמיע להם איומים וסוחט אותם או אותן בלי שאנו יודעים? אם זה המצב, אז מה עושים?

אולי השר הממונה על השוטרים יסכים לבדוק מדוע יש נבחרי ציבור שלא ממש פועלים בנחישות במטרה לצוד פושעים? לא בטוח ששר המשפטים ירצה לפעול נגד חברים ותיקים, במיוחד אם יש להם עליו תיקים שמנים עם חומרים לא נעימים.

עד כאן ציטוט שלכאורה מעיד על בעייתיות, סחטנות, עבריינות ושחיתות.

כמה טוב שהממשלה הרעננה שמה לה למטרה ללחום ללא רחם בשחיתות, ולהשיבנו בשלום לנתיב הציונות, ההגינות והמוסריות.

קישור למאמר בשם- הכנופיה מפעילה איומים וסחיטה?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן