המתחזים ליהודים הם פושעים

המתחזים ליהודים הם פושעים

והרי כמה הודעות חשובות למי שבמקרה שכח את המצוות העיקריות שמפורטות לנו במגילות הקדושות:

אסור לעשות מהתורה קרדום ולחצוב תקציבים ציבוריים בעזרתה. מי שחלילה נוהג כחמדן ועבריין מסכן את מקומו בעולם הבא. יודעי דבר מספרים למתעניינים שבמרומים יושב הרב חסדו שכביכול רואה הכל, והוא דיין מחמיר שהכל ברצונו.

יהודים צריכים לגדל ביכורים ולהביאם לבירה פעם בשנה. למעשה, מי ששונא את המלאכה בעצם חי בבטלה ולא מזיע בשדה כדי לגדל חיטה, ככתוב במגילה העתיקה, במטרה להביא הביתה פרנסה וחלה טעימה לשבת הקדושה.

בתהילים מומלץ לסור מרע, לעשות טוב, להמנע מהרשעות פליליות בערכאה ולבקש הסדרה, שזה גם חזון האומה ומצווה חשובה. חוץ מזה, שלוש פעמים ביום אנו מבקשים- שים שלום.

ציטוט:

מדברי חז”ל עולה שהם התנגדו לכך שאדם “יהנה מדברי תורה”, כלומר, יפיק תועלת חומרית מלימוד התורה. וכך אמרו חז”ל במסכת אבות:

רַבִּי צָדוֹק אוֹמֵר: “אַל תַּעֲשֵׂם (את דברי התורה) עֲטָרָה לְהִתְגַּדֵּל בָּהֶם, וְלֹא קַרְדֹּם לַחְפּוֹר בָּהֶם.”
וְכָךְ הָיָה הִלֵּל אוֹמֵר: “וּדְאִשְׁתַּמֵּשׁ בְּתַגָּא, חֳלָף.”
הָא לָמַדְתָּ, כָּל הַנֶּהֱנֶה מִדִּבְרֵי תוֹרָה, נוֹטֵל חַיָּיו מִן הָעוֹלָם.— משנהמסכת אבותפרק ד’משנה ה’

עד כאן ציטוט.

מי שחובש כיפה אמור לדעת את עיקרה של תורה ולהבין את חשיבות המצווה המרכזיות שבה.

לאור האמור, קל להבין שמי שמאמין בשנאה אלימה או בבטלה וסחיטה כשרה בוגד בעיקרה של תורה, זו שמטיפה לשלום, הימנעות מפגיעה ובקשת הסדרה רגועה.

כל מי שסבור שלוחמה מתמידה, גזענות, כוחנות, משילות ועבריינות הם ערכים יהודיים או מוסריים עושה טעות. במציאות, היהודים מאמינים בשלום, במוסריות ובהתחשבות. למעשה, הדברים הללו ידועים, מתוארים, מבוארים ומפורשים מזה אלפי שנים.

משום מה, המתחזים ליהודים לא מבינים את עיקר המסר מהכתובים הקדושים והם נוהגים כחוטאים, רשעים ופושעים. מי יודע? יתכן שהם רוצים לעולל כל מה שהם רוצים לצרכים אנוכיים ולהתעלם מהחוקים. למרבה השמחה, השוכן במרומים תמיד מציל אותנו כהרף עין שקורים לנו דברים מזיקים.

מה מספרת התורה לגבי גורלם של עבריינים? יודעי דבר מדווחים שהכל ברצונו של השוכן במרומים, זה האל מלא החסד והרחמים.

קישור לויקיפדיה- פרנסה מלימוד תורה. קישור למאמר בשם- הבדלנים בשחורים מצפצפים על חוקים? קישור למאמר בשם- מורשע ורע לו? הכל ברצונו. קישור למאמר בשם– בעזרת אשם.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “המתחזים ליהודים הם פושעים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן