מי מערבב ממון עם האל העליון?

מי מערבב ממון עם האל העליון?

כנראה שאין לדתיים אימון בבנק ישראל, ואולי לדעתם העם היהודי ישכח את תורתו ואלוהיו אם חלילה השם לא ירשם על שטרות כסף שעימן נשלם. דרך אגב, מי סבור בשגגה שאם על השטרות הגשמיים שלנו תופיע הצהרת נאמנות לאל הרוחני אז לא נטעה ובשגגה נעריץ עגל מזהב?

ציטוט:

הצעת חוק של ח”כים מש”ס: לכתוב “בהשם אנו בוטחים” על שטרות כסף.
הח”כים משה אבוטבול, מיכאל מלכיאלי, יוסף טייב, אוריאל בוסו ויעקב מרגי טוענים שכמו שבארה”ב מוטבע על גבי שטרות הדולר הכיתוב “IN GOD WE TRUST”, אין סיבה שהמצב לא יהיה דומה בישראל: “למה שלא יקרה? זה לא פוגע באיש”. ליברמן: “השלב הבא זה תמונה של דרעי?”.

עד כאן ציטוט.

מה יעשו החילונים שלא מאמינים בסיפורים עתיקים בדיוק אותה צורה כמו המתחזים לכשרים, אלה החמדנים הסחטניים שלא מגדלים ביכורים אלא חיים על חשבון אחרים בעזרת נפנוף בקרדומים קדושים?

האם למען השוויון ידפיסו כסף מיוחד גם בעבור אזרחיות כופרות ואזרחים מופקרים, ושם יופיעו תמונות של זמרות שמשמיעות סילסולים יפים ושחקנים נערצים או זריזים?

אם כבר מנסים לשמח את התושבות והתושבים, למה שלא יעשו כסף ועליו דיוקנותיהם המרשימים של פוליטיקאים עבריינים, מורשעים ונאשמים בפלילים? מה, בהם אנו לא בוטחים? למעשה, יתכן שזה יקרה, אבל רק אחרי שהדמוקרטיה תהפוך לממלכה.

מי יודע? אולי בעתיד נזכה לראות את פניה היפים של המורשעת הלקויה וה-מ-ש-כי-לה, הנאשם בפלילים או את הפרופיל של יורש היצר על מטבעות ישראליים נוצצים?

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- המתחזים ליהודים הם פושעים. קישור לויקיפדיה- פרנסה מלימוד תורה. קישור למאמר בשם- הבדלנים בשחורים מצפצפים על חוקים? קישור למאמר בשם- מורשע ורע לו? הכל ברצונו. קישור למאמר בשם– בעזרת אשם.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן