פושעים יבטלו חוקים קדושים?

פושעים יבטלו חוקים קדושים?

הדמוקרטיה הציונית והציבור בישראל לא יאפשרו לנוכל עברייני לצפצף על החוק, אפילו שהוא נורא רוצה לחמוק מהרשעה, מתאמץ לבטל מוסדות ממלכתיים ועושה כמיטב יכולתו העבריינית לחבל, לשלוח שליחים להתערב בעבורו בהליכים באופן פסול ומקווה הינצל.

הסיבה לקביעה הרגועה שלעיל היא די פשוטה. הציבור כבר החל במערכה אזרחית רחבה נגד מזימות הכנופיה שרק גדלה בהתמדה משבוע לשבוע, והיא נחושה, אמיצה ויעילה. סך הכל, היא גם עבדה יופי בפעם שעברה.

פרט להמון דגלים אזרחיים, למאבק עיקש על פניה של המדינה עכשיו גם הצטרפו למחאה המון גופים נוספים וגורמים מאורגנים, וזה אומר שיש בארץ הרבה יותר מתנגדים למזימות הנכלוליות והמזיקות של הנוכלים.

בנוסף למאבק הציבורי, הפושעים גם לא יצליחו לבטל מוסדות דמוקרטיים וחוקים קיימים במטרה להושיע עבריינים סידרתיים מישיבה מאחורי סורגים בגלל התנגדותם הנחרצת והתקיפה של השופטות והשופטים.

ציטוט:

יועמ”שית הכנסת התירה לקדם באופן מזורז את פסקת ההתגברות וביטול עילת הסבירות.

יו”ר ועדת החוקה שמחה רוטמן בירך על הודעתה של שגית אפיק, אך הצר על החלטתה כי לא ניתן לקדם את חוק היועמ”שים דרך הוועדה באופן מזורז

עד כאן ציטוט.

אומנם, הפושעים הסידרתיים ינסו לטעון שהאזרחיות והאזרחים בחרו בעבריינים ולכן מותר להם לצפצף על החוקים, אבל במדינה היהודית בעצם שולטים חוקים ולא עגלים מוזהבים, חלולים, נכלוליים ואהודים עם אישומים פליליים.

באותה צורה, בתורה מופיעים חוקים שלא משתנים, גם אם המנהיגים המקובלים והחביבים של העידה הם עבריינים מועדים או פושעים סידרתיים שהורשעו כגנבים חמדניים שרוצים להתחמק מעונשים או להכשיר שרצים.

ההוראות החוקיות עומדות מעל לרצונם או העדפתם של בני תמותה פשוטים, שכן החוקים הקדושים הגיעו ממרומים. אי אפשר להצביע במליאה לשנות את הנהלים, ואחרי אלפי שנים לפתע להחליט שזה בסדר לגנוב, לחמוד, לנאוף, לשקר או לא לכבד ולהזניח את הקשישים הדלים.

בעברית קלה, ללא קשר לרצונה של הכנופיה העבריינית לרמוס את הדמוקרטיה, לדרוס את מוסדותיה ולבזות את חוקיה, לא תהייה לקנוניה המזיקה הצלחה. החוק עומד מעל הפשע, וזה מהתורה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- למה פושעים מאיימים על משפטנים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

3 thoughts on “פושעים יבטלו חוקים קדושים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן