מתעסקים בעניינים ומתעלמים מניגודים

מתעסקים בעניינים ומתעלמים מניגודים

כידוע ליודעות וליודעים, אסור לנאשם הפלילי לעסוק בשום דבר שנוגע למצבו המשפטי. למעשה, ניגוד עניינים עשוי להביא להדחתו מהשררה בשל הפרת חוקים.

מה לעשות שעבריינים סידרתיים הם לא גיבורים שמצליחים להשתלט על דחפים פסולים ולכבוש יצרים אסורים. לפעמים המסכנים חסרי האונים נגררים בעל כורחם על ידי אחרים או בידי מצבים ללא שום יכולת להשתמש בבלמים, והם מסתבכים.

ציטוט:

לנוכח הסערה הציבורית, הפוליטית והכלכלית סביב הרפורמה, נתניהו עובר לחזית ההסברה שלה והדבר הזה מעורר מתיחות בין השניים. יש אפילו כעס שההסברה סביב הרפורמה לא נוהלה כמו שצריך, ונתניהו לוקח את זה על עצמו.

נזכיר, כי נתניהו מנוע מלעסוק במינוי שופטים על פי הסכם ניגוד העניינים שהוא חתום עליו לנוכח מצבו המשפטי. לכן, הוא לא רצה להיות מזוהה עם רפורמה שהולכת כל כך רחוק – אך נגרר לאירוע הזה.

עד כאן ציטוט.

מסתבר שהנאשם הנכלולי לכאורה כלל לא רצה להתערב בעניינים שקשורים למצבו המשפטי, אבל לגמרי בלי כוונה הוא עוסק בכך באופן תמידי. נו, טוב. מה כבר אפשר לצפות מפושע סידרתי? הרי הפרת חוקים אצלו זה מנהג די שגרתי.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- יש סבירות לניבצרות? קישור למאמר בשם- פושעים יבטלו חוקים קדושים? קישור למאמר בשם- למה פושעים מאיימים על משפטנים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן