המתחזים לכשרים הם פושעים

המתחזים לכשרים הם פושעים

מעניין שהממשלה הדמוקרטית והציונית, זו שרוב חבריה שייכים לעדה החילונית, מבינה שמצוות כיבוד אב ואם הם חלק מהתורה העברית.

כזכור לזוכרות ולזוכרים, עד לאחרונה שלטו בנו מתחזים לכשרים ועבריינים אנוכיים שלא העלו את הקיצבה לקשישים ולנכים, כאילו שהם חמדנים אטומים שלא חומלים על החלשים, כמצווה במפורש בכתובים.

למה המתחזים לכשרים והנאשמים בפלילים לא יודעים מה כתוב בהוראות שמשה הביא מההרים? חלילה, הם יודעים ובכל זאת חוטאים במודע לצרכים אנוכיים, גשמיים, כלכליים או חומריים. מי יודע? אולי הם גם לא מפחדים מיום הדין או משופטים עליונים.

ציטוט:

בהבטחות התקציב: עוד 300 מיליון שקל לניצולי שואה – גם ליוצאי מרוקו, אלג’יריה ועיראק.

כבר שנים שנלחמים שורדי השואה שעלו לארץ לאחר שנת 1953 להעלאת קצבתם. במצב כיום הם מקבלים מהמדינה קצבה שנתית של פחות מ-4,000 שקל לעומת ניצולי שואה שעברו את אותן זוועות ועלו לפני 1953. אלה מקבלים קצבה חודשית של 11,000-6,000 שקל.

כמו כן, עולים ממרוקו, אלג’יר ועיראק אשר הוכרו על ידי מדינת ישראל כשורדי שואה, זכאים גם כן למענק שנתי של 4,000 שקל בלבד. מדובר בעיוות שגורר רבים משורדי השואה הללו לחיים מתחת לקו העוני ולקושי לשלם עבור צרכים בסיסיים כגון מזון, תרופות, חשמל ושכירות.

על פי הסיכומים שעברו הלילה בדיוני התקציב של הממשלה, הם יזכו לתוספת של 2,500 שקל. תוספת תקציב זו נועדה לצמצם את הפערים ביניהם לבין הניצולים שעלו אחרי 1953 ולאפשר להם לחיות קצת יותר בכבוד.

עד כאן ציטוט מעורר השתאות.

איך זה שחילונים מבינים שצריך להתחשב ולכבד אחרים, במיוחד אם הם נזקקים, והחוטאים שמתחזים לכשרים לא העלו את קיצבת הקשישים, כאילו שאין להם אלוהים? ממש מדהים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- ההנהלה יעילה וההצגה תמשיך בערכאה

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “המתחזים לכשרים הם פושעים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן