ההנהלה יעילה וההצגה תמשיך בערכאה

ההנהלה יעילה וההצגה תמשיך בערכאה

כנראה שהשוכן במרומים לפעמים קצת מרחם על ילדיו הנבחרים. למרבה הפלא זה קורה אפילו אחרי שהם נוהים אחר חוטאים, נואפים, חמדנים, כזבנים ומזניחי קשישים שציפצפו על הוראותיו ,והסתבכו עד צוואר בפלילים.

מי אמר שלא מתרחשים ניסים? עובדה שאחרי שלוש שנים בהם המנהל הנוכל לא ממש שיחרר תקציבים סוף סוף רואים תיקונים. אומנם, האזרחיות והאזרחים חשו קצת חנוקים, אבל כנראה שזה ממש הפריע לנאשם בפלילים.

ציטוט:

הממשלה אישרה את התקציב פה אחד: עוד מיליארדי שקלים למערכת הבריאות.

ציטוט:

שר הבריאות ניצן הורוביץ איים היום (שני) בישיבת סיעת מרצ כי לא יוכל לתמוך בתקציב אם לא תינתן תוספת לתקציב משרד הבריאות. “מערכת הבריאות חנוקה ומתפקדת כל הזמן בזמן חירום ואי אפשר להמשיך ככה”, אמר הורוביץ והוסיף כי אין כל התקדמות בדיונים עם משרד האוצר בנושא.

“אגף התקציבים מנסה להתעלם מקווי היסוד של הממשלה שקבעו מדדים ברורים להבראת מערכת הבריאות. אם לא נגיע עם האוצר לסיכומים ברורים על חיזוק המערכת, בצורה תשתיתית לשנים קדימה, אז יהיה פה משבר גדול מאוד – ובלי פתרון למערכת הבריאות לא נוכל להעביר תקציב”

הורוביץ אמר כי מדיניות הממשלה היא לקיים שגרת חיים לצד הקורונה, “מתוך הבנה שהקורונה איתנו לאורך זמן”. לדברי הורוביץ, הכוונה היא “לא לסגור את העסקים ולא לסגור את המסעדות – אלא להשאיר את הכל פתוח”. הוא הוסיף: “התחסנות, מסכה, בידודים, נתב”ג – אלה הכלים שיאפשרו לנו לחיות לצד הקורונה. הנזקים בשנה וחצי האחרונות כתוצאה ממדיניות הסגרים היו קשים ביותר, ואנחנו רוצים להימנע מזה”

עד כאן ציטוט שכנראה מעיד על אחריות ולא סתם מהווה דוגמה לסחטנות מתוך שאיפה לגדלות.

כזכור לזוכרות ולזוכרים, רק לא מזמן ראינו פוליטיקאים מהודרים, שאפתניים, רהוטים, חלקלקים ומטופחים עושים קשיים מתוך כוונה לקבל משרדים, פקידות ותקציבים.

להבדיל מאלה שבעיקר מתעניינים בתארים, תגמולים, מאבטחים וכיבודים, שר הבריאות יצא למאבק לא קל למען החולות המוזנחות והחולים שסובלים, והצלחתו תעזור לכל התושבות והתושבים. כל הכבוד לממשלה הרעננה על שגילתה חמלה, בגרות והבנה, שכן הדבר יטיב עם כלל אזרחי ואזרחיות המדינה ללא הבדל דת, מין, גזע או מוצא.

מי שאולי קיווה שהקואליציה הרעננה והנחושה לא תעמוד במשימה הראשונה כנראה לגמרי טעה או סתם שגה. סביר להניח שאחרי שסוף סוף יש תקציב למדינה שכבר מספיק סבלה, הדבר הבא יהייה ההצגה בערכאה שלכאורה תוביל להרשעה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בהארץ.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “ההנהלה יעילה וההצגה תמשיך בערכאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן