הנאשם אוהב להאשים

הנאשם אוהב להאשים

פתגמים ישנים טוענים שהפוסלים במומם פוסלים, אבל לא בטוח שצריך להסתמך על פסוקים נושנים כשיש אפשרות לראות כיצד הדברים עד היום מתגשמים ברבים.

כידוע ליודעות וליודעים, הנאשם בפלילים לא חיסל או ניטרל איומים קיומים על אף שפע הדיבורים שלו למיקרופונים, שבעיקר חשפו חששות ופחדים קיומיים מתמידים.

למעשה, במשמרת שלו הדברים המדאיגים באיראן הפכו קצת מסוכנים, ואנו עכשיו נאלצים להתמודד עם לבטים מוסריים קלים, שכן זה לא נעים לגרום נזקים נוראים לאחרים אלא אם ממש מוכרחים.

ללא קשר לכל הדברים האמורים, הנאשם בפלילים כנראה סבור שאנו לא זוכרים, יודעים או מבינים מי גרם לנו סיכונים ביטחוניים, הסתבך בפלילים וגם חשוד בבגידה בשלום התושבות והתושבים בעבור מזומנים בלי שבמשרד הביטחון יודעים.

ציטוט:

.נתניהו: “איראן והעולם רואים את חולשת הממשלה”; גנץ: “כוח צבאי – חלק מהכלים”

ראש האופוזיציה טען כי טהרן “מצפצפת על הממשלה” ותקף: “המאבק על דעת הקהל פשוט לא קיים”. מנגד, שר הביטחון שיטוס השבוע לארה”ב אמר כי הפעלת כוח צבאי היא חלק מהכלים שעומדים לרשות הקהילה הבינלאומית, אך הדגיש: “ישראל תמיד הגנה על עצמה”

עד כאן ציטוט שכולל את הכזבים המשעשעים של הנאשם בשחיתות, הפקרות וחוסר אחריות.

הנאשם הפלילי סבור שטהראן מצפצפת על הממימשל הנוכחי רק בגלל שהוא עצמו נמנע מטיפול בסיכון לאומי? למה העבריין ממשיך לשקר בציבורי אחרי שכבר ברור לחלוטין שהוא כזבן סדרתי?

במציאות שאינה ניסיון להתחמקות מאחריות, ישראל ואמריקה הצהירו לאחרונה שהסבלנות פקעה, ושהגישה עכשיו תהייה שונה.

הנאשם הפלילי דחף לביטול הסכם הפיקוח הגרעיני? יופי. בגלל זה יש עכשיו סיכון לאומי, ולכן מה שעבריין הדברני הזניח יטופל באופן רציני. האיראנים אולי ליגלגו על הכזבן ההססן, אבל לאחרונה מצבם הפך ממדאיג למסוכן.

אולי באיראן פעם באמת ליגלגו על המנהיג הישראלי שנראה חרדתי, עצבני ודי הססני, אבל בזמן האחרון יש לנו הנהגה חדשה, והיא אחראית, מפוקחת, ונחושה.

במציאות שאינה ניסיון מגוחך להנדסת תודעה, הכפשה ריקה או הטלת אשמה על אחרים לאחר כישלונך שלך, לנוכח ההחרפה וההחמרה הביטחונית שהעבריין לא מנע עכשיו כבר אין ברירה אלא להגיע להכרעה. לפיכך, כלל לא בטוח שטהראן עליזה ושמחה.

למעשה, כשהכזבן הסדרתי משמיע מילים, רוב המאזינים והמאזינות כבר יודעות ויודעים שאי אפשר להאמין לשקרנים שמסובכים עד צוואר באישומים פליליים.

קישור למאמר בידיעות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן