הנאשם בפלילים אחראי לכשלים?

נאשם פלילי שדיבר באופן תמידי ודי חרדתי על איום קיומי לא עשה דבר כדי להגן על הביטחון הלאומי? מה, הבעת פחדים באופן מילולי או בעזרת איור ילדותי בציבורי תושיע את החזון הציוני? אולי גניבת ארכיון ישן תעצור את איראן מפיתוח נשק גרעיני?

ציטוט:

ישראל החלה להיערך לתקיפה באיראן, למקרה שתפרוץ לעבר הגרעין.

כשאיראן רוצה להציב עובדה בדבר היותה מדינה סף גרעינית, בישראל דנים בתקיפה באמצעים חדישים. הדרישה התקציבית – 25 מיליארד שקל בחמש שנים, היערכות תידרש גם בעורף.

רון בן ישי עם כל הסיבות להבדלים בין מתווה התקיפה הנוכחי לבין זה שגובש ב-2010, והטענות הצודקות נגד נתניהו.

ציטוט:

גנץ: אין לנו ברירה אלא להרחיב את בניין הכוח מול איראן.

שר הביטחון בני גנץ אמר הערב (רביעי) כי מול האיומים מאיראן, “אין לנו ברירה אלא להרחיב את בניין הכוח”. “צריכים חשיבה יצירתית בעת הזו. אין זו פריביליגיה אלא צורך קיומי”, אמר.

עד כאן ציטוט מעורר השתוממות, שלא לומר פלצות.

כמובן, המילים שמעוררות חלחלה קלה בידיעה הראשונה הן- ישראל החלה.

חוץ מהבעת חרדות קיומיות מתמידות מה בעצם נעשה עד היום על ידי הנאשם שלכאורה יורשע כדי להבטיח את שלומה של ציון? סתם הופרחו הצהרות מבהילות למיקרופון?

במשך שנים שמענו על פחדים, איומים מבהילים וחששות מתמידים, ועכשיו מסתבר שמי שהפיץ את חרדותיו ברבים בעצם לא ממש פעל כדי להשכים ולנטרל את הקמים, ככתוב בכתובים?

מה, במילים מחסלים סיכונים? חבל שיש כלבים עם קול בס מרשים שרק נובחים ומרעישים בלי להיות יעילים, ומצויין שבהנהגה הרעננה יש עכשיו אנשים אחראיים שלא רק מקשקשים.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי מהווה סיכון ביטחוני? קישור למאמר בשם- הנאשם בפלילים לכאורה בגד בביטחון מדינת היהודים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן