נאשם בפלילים לכאורה בגד בביטחון מדינת היהודים?

אך לאחרונה פורסם מאמר קצת מודאג שעוסק בשאלה אם יתכן שהנאשם הפלילי במקרה גם מהווה סיכון ביטחוני למדינה. למרבה הצער, דומה שמאז שהקושיה עלתה התשובה לסוגיה הפכה יותר ברורה, באופן די מיידי ומעורר חרדה קיומית קלה.

ציטוט:

מערכת הביטחון נגד נתניהו: לא תקצב תוכנית למקרה של כישלון במשא ומתן עם אירן.

ראש הממשלה בנט ממשיך במתקפתו נגד נתניהו וטוען כי מאז שארה”ב יצאה מהסכם הגרעין ישראל לא נערכה לבניית אלטרנטיבה.

במערכת הביטחון תומכים בטענה זו ומדגישים כי היעדר גיבוש תוכנית בהקדם יכול להעמיד את ישראל בסכנה • גורם מקורב לבנט טען: “ההזנחה של נתניהו היא שאפשרה לאירן להגיע לנקודה המתקדמת ביותר בתכנית הגרעין”

ציטוט:

גנץ: נתניהו הסתיר ממערכת הביטחון את המו”מ על מכירת ה-F-35 לאמירויות.

עד כאן ציטוטים שלכאורה מעידים על כך שהמצב הביטחוני במשמרת של הכזבן הסדרתי כביכול הוזנח והופקר, ולכן גם לא עודכן, תוקצב או תוכנן.

למה הנאשם בפלילים לכאורה בגד בחובתו לשמור על ביטחון התושבות והתושבים? למה הוא לכאורה קיבל רווחים אישיים מעיסקאות חשודות עם המצרים ואז גם הסתיר ממישרד הביטחון את עיסקת המטוסים?

ככה עושים אחרי ששוב ושוב נשבעים אמונים, ומתחייבים לציית לחוקים ולשמור על מדינת היהודים?

איך קוראים לאנשים שעושים רווחים אישיים מעסקאות מפוקפקות, חשודות ומאוד מסוכנות עם אוייבים אפשריים בלי שבמשרד הביטחון יודעים?

כאשר עבריינים סדרתיים לכאורה גורסים מסמכים ובכך כביכול מצפצפים על חוקים ונהלים, האם יתכן שהם מסתירים חטאים, משמידים מימצאים קבילים או סתם קצת מתביישים במעללים מפוקפקים?

יש בירושלים שופטות ושופטים? אולי כמה שקים עם המון ניירות גזורים יהוו הוכחה מספקת, והם יקראו “מימצאים קבילים” על אף היותם גרוסים, קרועים ובלתי קריאים?

קישור למאמר ב N12. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי מהווה סיכון ביטחוני?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

5 thoughts on “נאשם בפלילים לכאורה בגד בביטחון מדינת היהודים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן