הנאשם בפלילים סיבך אחרות ואחרים

הנאשם בפלילים סיבך אחרות ואחרים

מה עושים עם משרתי ציבור רמאים ושוטרים שמשקרים בעבור נאשם בפלילים?

ציטוט:

בניגוד לעדות מפקד המשטרה בבלפור, המשטרה מבהירה שלא נעשה ניסיון לפרוץ למעון.

לפי המשטרה, במהלך המחאות מפגינים נכנסו למתחמי אבטחה הסמוכים למעון ראש הממשלה, אך לא ניסו לפרוץ לבית עצמו. תנ”צ עופר שומר אמר השבוע בבית המשפט כי המפגינים ניסו לפרוץ למעון, וכי “בזכות המשטרה נמנע אירוע שדומה לגבעת הקפיטול”

עד כאן ציטוט שלכאורה מעיד בבירור על כזבנות, נכלוליות ועבריינות.

למה השר ששמו דומה לחנה סייע לנאשם בשלל כיתבי אשמה והורה לשוטרים לתקוף אזרחיות ואזרחים? מדוע האירגון בראשותו הפר חוק ברבים?

מדוע השר שהיה ממונה על המשטרה וראש הממשלה המודח שמצפה להרשעה בערכאה לא מנעו דריסה ורמיסה נוראה של יותר מידי מאמינים בסימטה צרה במירון על אף האזהרה?

כשאירגון פשע משתלט על מדינה, כנראה שהמשטרה הופכת לבובה, השופטים שומרים על זכות השתיקה, וכל שומרי ושומרות הסף דוממים בפינה. מי יודע? יתכן שזו כוחה של אהבה לפשע או סתם תוצאה של איומים וסחיטה לא כשרה.

ציטוט:

בג”ץ דחה פה-אחד את העתירות נגד נתניהו ונגד ההסכם הקואליציוני
המשמעות: ממשלת נתניהו-גנץ תוכל לצאת לדרך, לאחר ששופטי בג”ץ קבעו פה-אחד כי אין מניעה משפטית להקימה, למרות כתב האישום נגד רה”מ.
נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, כתבה כי “את הרציונל שביסוד הטעמים שהובילו אותנו אל המסקנה כי אין להתערב בהוראות ההסכם.

ציטוט:

שופט העליון מזוז: “ממשלה בראשות נאשם בפלילים – כשל מוסרי”

ציטוט:

דרמה בבית המשפט העליון: השופט מזוז פורש 4 שנים לפני תום כהונתו.

עד כאן ציטוט.

השופט היחיד שהיה מספיק אמיץ לספר שהשופטת העליונה אומנם אישרה לנאשם בפלילים להרכיב ממשלה, אבל קצת כיזבה כשסיפרה שההחלטה הנבונה לכאורה התקבלה פה אחד היה מני מזוז, ומשום מה די מהר הוא איבד את העבודה.

אז מה, עזיבת לישכה רמה עם מעמד והכנסה מאוד טובה בהפתעה לא מעורר קצת פליאה או תמיהה לגבי הסיבה?

מסתבר שלנאשם בפלילים לכאורה היו המון שותפים, משרתות צייתניות ועבדים כנועים, וסיוע לפשע במודע זו עבירה די חמורה שעימה עונשים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- עבריינים ראויים לתפקידים ציבוריים? קישור למאמר בגלובס. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בגלובס. קישור למאמר בשם- שיא עולמי, אבל קצת פלילי. קישור למאמר בשם- קשרים חמים עם עבריינים. קישור למאמר בשם- חשיפה: הנאשם שיקר בהתמדה.קישור למאמר בשם- ש”גימלים צייתניים וממונים חשודים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “הנאשם בפלילים סיבך אחרות ואחרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן