הנאשם הפלילי מכחיש כמו כזבן סדרתי

הנאשם הפלילי מכחיש כמו כזבן סדרתי

כידוע ליודעות וליודעים, אנשים אמיצים לוקחים אחריות על כשלים כואבים ומישגים מביכים, מפיקים לקחים חשובים, לומדים וממשיכים.

לעומת זאת, יש בעולמו נוכלים עברייניים, פושעים סדרתיים ונאשמים בפלילים שלא מבינים בכתובים הקדושים ומשום מה מעדיפים להפר חוקים, להכחיש מימצאים עובדתיים או סתם להאשים אחרים.

למרבה הצער, אמינותם של כזבנים כפייתיים שמנסים לרמות את כולם במשך שנים קצת סובלת מליקויים, שלא לומר פיקפוקים מוצדקים. סך הכל, כבר מזמן ידוע לקהל המאזינות והמאזינים שכאשר עבריינים נכלוליים משמיעים דברים בעיקר יוצאים מפיהם שקרים.

הנה משל, פעם שמענו שלא יהייה כלום כי לכאורה לא היה מאום, וכבר יש לנו שתי ועדות חקירה ושלושה כיתבי אשמה הוגשו לעיונה של ערכאה. נו? אז מה המסקנה? יתכן שקצת קשה להאמין לנאשם בפלילים שמכזב להנאתו כמעשה של שגרה.

ציטוט:

לשכת נתניהו על הדיווח בניו יורק טיימס: “שקר מוחלט”.

בלשכת יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו מסרו היום (שלישי) כי “הטענה שנתניהו דיבר עם מנהיגים זרים והציע להם מערכות בתמורה להישג מדיני או הישג אחר כלשהו – היא שקר מוחלט”. זאת, בהמשך לדיווח של ה”ניו יורק טיימס” לפיו יורש העצר של ערב הסעודית מוחמד בן סלמאן שוחח עם נתניהו כדי לקבל אישור לשימוש בתוכנת הריגול “פגסוס”.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? עד כה העבריין הסדרתי מעולם לא לקח אחריות על טעות או הביע צער, ולכן לא ממש בטוח שהיה צפי לאומי לשינוי בהרגל המוכר.

מצד שני, נחמד לראות שאין הפתעות מרעישות שכן מטיבען הן קצת מפליאות או מדאיגות את המאזינים והמאזינות. לסיכום, זה היה די צפוי שהנאשם הכזבני יכחיש את ההאשמות.

שוב הנאשם מספר שלא היה מאום ולא יהיה כלום, אבל כבר בעבר נעשה שימוש בתירוץ, והוא לא מנע את הגשת כיתבי האישום.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- שבועת אמונים וחטאים סדרתיים. קישור למאמר בשם- בלי בושה יש פחות מבוכה. קישור למאמר בשם- אמצעים פסולים בידי עבריינים. קישור למאמר בשם- נראה שהדמוקרטיה ניצלה מדיקטטורה. קישור למאמר בשם- פרשת ריגול וסחיטה או תיאוריה?  קישור למאמר בשם- מרגלים איראנים ועבריינים מקומיים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

2 thoughts on “הנאשם הפלילי מכחיש כמו כזבן סדרתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן