מרגלים עברייניים מתלוננים?

מרגלים עברייניים מתלוננים?

יתכן שהמשטרה ריגלה אחרי חשודים בפרשה לאומית מאוד חמורה, וזה מזעזע וממש נורא.

איך יתכן שהשר ששמו דומה לחנה, זה שציית בהכנעה לנאשם פלילי שלכאורה יורשע ושלח קלגסים אלימים לתקוף אזחיות ואזרחים, לא ידע מה נעשה אצלו בתחנה? המנהל האחראי לא ידע, לא ראה ולא שמע?

לעומת הגוף שמופקד על שמירת החוק במדינה לפרהסיה פורסם שלכאורה נעשתה עבירה דומה על ידי נאשם בשלל כיתבי אשמה כנגד יריב פוליטי אמיץ ואמין, שהוא עצמו מינה, אבל לא בגלל שהוא היה בחקירה רשמית או חשוד כפושע.

אומנם, העבריין הסדרתי ניסה בתחילה להאשים את איראן, אבל בסוף התגלה שהפשע לכאורה נעשה על יד עורך דינו שלו, ממש כאן. משום מה, הנאשם לא מיהר לתבוע את העיתון שפרסם את הידיעה, אבל אולי זה משום שהוא יודע שבית המשפט לא מעניש את מי שמספר אמת לאמיתה.

אולי חשוב לבדוק מי ריגל אחרי מי, וגם לחקור את כל המעורבים בכאלה תעלולים, ולא רק את אחד מהצדדים.

ציטוט:

הפרקליטות תבחן אם נעשה שימוש בתוכנת ריגול בתיקי נתניהו.

פרקליטות מיסוי וכלכלה פנתה לסניגורי נאשמי תיקי האלפים ועדכנה אותם כי הם בודקים את הפרסומים בתקשורת, לפיהם המשטרה השתמשה בתוכנת ריגול נגד מעורבים מרכזיים בתיקי נתניהו.

עו”ד ז’ק חן, סנגורם של בני הזוג אלוביץ’, מסר בתגובה כי “אם יש אמת בפרסום מדובר במעשה פשע חמור. עוד ביטוי לפריצת כל הגבולות בחקירה שהתנהלה נגד בני הזוג אלוביץ’ שעליה אנחנו מתריעים שנים. במדינת חוק ברור שחייבות להיות לכך משמעויות מרחיקות לכת ואין ספק שלא נאמרה המילה האחרונה בנושא”.

ציטוט:

החברה מימנה את הריגול נגד גנץ – הבעלים פועל ממשרד עורך דינו של נתניהו.

רפאל וייצמן, איש המחשבים שהיה אחראי לתשלום על מבצע הריגול נגד בני גנץ פועל ממשרדו של עמית חדד, עורך דינו של נתניהו – כך דווח הערב בערוץ 13.

ציטוט:

“בן סלמאן התקשר לנתניהו – וסעודיה קיבלה אישור להשתמש בתוכנה של NSO”.

עד כאן ציטוט.

כאמור יהייה טוב לבדוק את כל מי שלכאורה ריגל באופן פסול ועבר על החוק.

מי יודע? אולי נגלה להפתעתנו שהעבריין הסדרתי עצמו ריגל אחר כל מי שבא לו באופן לא חוקי, וגם עשה בתוכנת ריגול זדוני שימוש פוליטי?

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בדמרקר. קישור למאמר בשם- המרגל במומו פוסל. קישור למאמר בשם- הנאשם הפלילי מכחיש כמו כזבן סדרתי. קישור למאמר בשם- אמצעים פסולים בידי עבריינים. קישור למאמר בשם- נראה שהדמוקרטיה ניצלה מדיקטטורה. קישור למאמר בשם- פרשת ריגול וסחיטה או תיאוריה?  קישור למאמר בשם- מרגלים איראנים ועבריינים מקומיים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

4 thoughts on “מרגלים עברייניים מתלוננים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן