הנאשם הפלילי מצפצף על החוק הישראלי

הנאשם הפלילי מצפצף על החוק הישראלי

אולי זה קצת לא נעים לגלות ברבים, אבל את המדינה מנהל פושע סידרתי שנוהג לצפצף על החוקים לצרכים אישיים, וכנראה שבגלל זה העבריין הנכלולי הפך עצמו לנאשם המסובך בשלל תיקים פליליים.

למרבה הצער ליבוי שינאה וטיפוח חרדה מתמידה היא שיטה פסולה שעבדה ניפלא, אפילו שזה לא עיקרה של תורה. האומה פולגה בעזרת הסתה פרועה, משחרר הבירה חוסל בירייה, ומאז הכנופייה דורסת ורומסת להנאתה את חזון הדמוקרטיה.

חוץ מזה, היא גם שודדת את הקופה כדי לתת שוחד פוליטי מתקציב המדינה לקבוצה חמדנית וסחטנית שמתחזה לכשרה בעבור תמיכתה ושתיקתה.

מה אפשר לומר? יתכן שהחוק נוצר במיוחד כדי לעצור כזה דבר.

ציטוט:

לימון הוסיף כי אופן ההתנהלות של חברי הממשלה מעלה חשש מכך שאי העמידה בנהלים אינה נובעת מטעמי דחיפות, “אלא כדי לעקוף את דרכי העבודה התקינות של הממשלה במטרה לקיים דיון בנושאים שלא הושלמה לגביהם הבחינה המקצועית והמשפטית הנדרשת, או חמור מכך – שהתנהלות זו נועדה כדי להביא לדיון הצעות החלטה שלגביהן נקבעה מניעה משפטית”. לפי לימון, מדובר בהתנהלות המבטאת תפיסה שגויה לפיה הדרישה לבסס תשתית מקצועית היא “דרישה טכנית” ולא סוגיה מהותית עבור האינטרס הציבורי.

עד כאן ציטוט.

בעברית קלה, הסגן של היועצת המשפטית לממשלה מגלה לאומה ההמומה שהכנופייה העבריינית והפושע הסידרתי שמשום מה עדיין עומד בראשה מאוד מזיקים למדינה ומצפצפים על שבועת הנאמנות שנתנה, שזה קצת כמו בגידה או עבירה.

מסתבר שהממשלה העבריינית לא פועלת בצורה תקינה, ומשפטית זו בעייה. מעניין מתי החוקים יבלמו את הפושעים המסוכנים. סך הכל, להסביר שיש כשלים חמורים ולהזהיר בנימוס שהדברים אינם חוקיים זה נחמד, אבל בלי לעצור את החטאים יש סיכוי שנראה אותם נמשכים.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- חוטאים סידרתיים בסוף נחשפים. קישור למאמר בשם- מלחמה תדחה הרשעה? קישור למאמר בשם- קדושת החיים ונאשם בפלילים. קישור למאמר בשם- מלחמה לא תביא רגיעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן