הסדרה, שלום וחזון האומה

הסדרה, שלום וחזון האומה

הנאשם בפלילים ממשיך להפריח כזבים לצרכים אנוכיים, והעבריין הסידרתי עושה זאת ללא הרבה התחשבות בטובתה של מדינת היהודים, בכתוב במגילה לגבי חזון הציונים או בשבועת האמונים שהוא נשא ברבים.

משום מה, הפושע מדבר אודות דעתו לגבי פתרון אזורי, אבל הוא כבר יודע שהעולם התרבותי יחליט מה יקרה כאן, שכן הכנופייה העבריינית והסרבנית שלו דוגלת בחזון לוחמני, גזעני ורודני. לא ממש ברור מדוע הסדר מדיני נראה לנאשם כאיום קיומי, אבל הוא נשמע עצבני.

מי שאישר העברת המון ממון במתנה במיזוודה לטרוריסטים רצחניים בעזה עכשיו מנסה לומר שמדינה מפורזת ושלום במזרח התיכון לכאורה יביאו לנו אסון? ממש מעורר פליאה, שלא לומר תימהון. מה, הוא לא יודע מה הוא החזון לציון? אולי בגלל הגיל המתקדם זו בעצם בעייה של זיכרון.

ציטוט:

נתניהו לבלינקן: הכרה אמריקנית במדינה פלסטינית תהיה “פרס למתכנני טבח 7 באוקטובר”

לפי בכירים ישראלים נתניהו אמר לבלינקן כי הכרה אמריקנית – ישירה או עקיפה במדינה פלסטינית תהיה “גול עצמי”. ראש המל”ל הנגבי אמר ליועצו הבכיר של אבו מאזן: “תהיו מציאותיים – שום סיכוי שהמלחמה תסתיים במדינה פלסטינית”

עד כאן ציטוט.

חשוב לזכור שזה לא ממש משנה מה הנוכל הסידרתי אומר, שהרי כבר הוסבר לו שמי שיקבע מה קורה זה מישהו אחר.

מצער שהפושע לא חתר להסדר ושבמשמרת שלו המצב מאוד התדרדר. אם האו”ם יצביע להקים מדינה שכנה, זה יקרה ללא קשר לדעתם של חברי הכנופייה שמסרבת להגשים את חזון המדינה.

שלום לא יהייה פרס לאסון נורא שלא נמנע על אף מיכתבי האזהרה שנישלחו מהצבא לראש הכנופיייה, אלא רק הוכחה לכך שאלימות ושנאה אינן דברים שמשמחים, עוזרים או מועילים לקהילה. למעשה, זו מיצווה עתיקה וקדושה שהיא גם חלק מרכזי מחזון המדינה שכבר מספיק סבלה.

חוץ מזה, אין נקמה יותר טובה באלה שרוצים ללבות איבה ולהבעיר מלחמה אלא להגיע להסדרה רגועה. חלילה, יפרוץ שלום בשכונה, ללא קשר להתקפה המזוויעה, הסתה או שנאה, הטרוריסטים מייד יאבדו פרנסה ויאלצו למצוא תעסוקה חדשה, כזו שכן מובילה לפנסיה רגועה בחיק המשפחה.

בקיצור, שלום הוא התשובה הניצחת והכי יעילה לשנאה. לעומת זאת, מלחמה מובילה לשכול, יגון ופגיעה, והיא לא ממש נעימה.

רק מי שמוכר נשק או קיים בעזרת ליבוי טינה שאינה עיקרה של תורה מרוויח כשיש מערכה אלימה, ולפרהסיה נגרם נזק איום ונורא.

הערה אחרונה: את התמונה המזוייפת שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא מכונה נטולת תובנה. במציאות, הפושע לא תועד כשהוא חוגג להנאתו על חשבון הפרהסייה, שכן הדברים הללו נעשים בצינעה, באיזה וילה, ליד הבריכה שאותה מימנה הקהילה, או בטירה מבוצרת מאחורי חומה גבוהה שבנתה לכבודו המדינה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- פושע סרבני ועולם ציוני. קישור למאמר בשם- קדושת החיים ונאשם בפלילים. קישור למאמר בשם- מלחמה לא תביא רגיעה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן