הסתה לשנאה הורסת לנו את המדינה

הסתה לשנאה הורסת לנו את המדינה

מאוד עצוב וכואב לחשוב שההסתה המתמשכת והמזיקה לשנאה, טינה ואיבה גם השפיעה לרעה על הצבא ולא רק על החברה, שפולגה ושוסעה בהתמדה ובכוונת תחילה.

ציטוט:

גל הביביזם העכור נגד צה”ל קעקע את אמון הציבור בצבא.

הדוח המטריד של המכון הישראלי לדמוקרטיה מלמד כי אפילו צה”ל, הפרה הקדושה האחרונה, נשחטת לנגד עינינו. מי שסימן את הצבא בקמפיין פוליטי, ניצח.

עד כאן ציטוט.

כזכור זוכרות ולזוכרים, הנאשם בפלילים טען שמוסדות דמוקרטיים סתם תופרים לו תיקים, ושמשחרר ירושלים ושוחרי השלום עם השכנים לכאורה מהווים סכנה קיומית ליהודים.

במציאות, פעולותיו המסוכנות של העבריין הסדרתי גרמו לאובדן האימון של האזרחים והאזרחיות במערכות ממשלתיות, אולי בגלל ההבנה שהן מושחתות.

במילים אחרות, מי שנאשם בשלל תיקים פליליים תקף את המשטרה, את החוקרים, את הפרקליטות ואת השופטים, כאילו שהם הרעים והוא עצמו לכאורה צדיק תמים. הכזבים המופרכים והמרושעים כנראה חילחלו והשפיעו על השורשים, ועכשיו אנחנו יותר רעועים.

כמה טוב שאנשים ישרים, אחראיים, שקולים ונבונים, בלי אישומים פליליים או חשדות מבוססים לבגידה בביטחון התושבות והתושבים בעבור רווחים אישיים, עכשיו מנהלים את העניינים במקום כנופיית העבריינים שראשיה מסובכים בהליכים משפטיים.

מצד שני, יקח זמן עד שיתוקנו כל הנזקים, הכשלים, המחדלים, המפגעים, הקרעים והשסעים שגרמה למדינה משפחה לקוייה עם המון אישומים.

קישור למאמר בוואלה. קישור מאמר בשם- צוללות זניחות והאשמות משעממות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “הסתה לשנאה הורסת לנו את המדינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן