הסתה לשנאה מזיקה למדינה

הסתה לשנאה מזיקה למדינה

למרבה הצער שני הורים חביבים שרק לפני שנתיים השמיצו, הכפיצו וניאצו את שר החוץ ברבים נעצרו על ידי התורכים, כנראה בגלל שהסולטאן ירום הודו לא אוהב תיירים יהודים שבאים לבזבז מזומנים אצל המוסלמים.

מאז החטיפה המשונה שאפילו לא דווחה כהלכה משרד החוץ מפעיל את כל קשריו, כולל את נשיא המדינה ועוסק יום ולילה ללא הפוגה במאמץ עילאי לפתור את הבעייה המיותרת והתמוהה בלי לגרום לתקרית מדינית גלוייה, שזו צרה הרבה יותר חמורה ממעצר שווא של זוג תיירים במסעדה בעוון צילום תמונה.

ללא שום קשר לבקשה להימנע מהחרפת הבעייה כדי שיהייה ניתן לפתור אותה בלי מהומה, באופוזיציה יש חבורה עבריינית חצופה וגסה שכל מטרתה היא להביך את הקואליציה אפילו שזה מאוד מזיק למדינה.

ציטוט:

בנט ולפיד, למה אתם מחכים?

טורקיה חטפה לאור יום זוג ישראלים, וממשלת הכול כלול, לא מוציאה מילה מהפה. עד מתי תפחדו על הכסאות שלכם? ותפקירו את אזרחי מדינה ישראל כדי לשמור עליהם.

אני מקווה שאתם לא בונים על ראש הממשלה עבאס, שיסע לפתור לכם את הבעיות.

צריך לעצור את הטיסות לטורקיה, להבין שמדובר במדינת אויב על מלא.

עד כאן ציטוט מדבריה המרושעים, המתריסים, השיקריים והיזומים של מי שפעם התחזתה לשרת התרבות, אפילו שבמציאות היא מעדיפה צרחנות, התלהמות, גזענות, גסות ונאמנות עיוורת לנאשם בשחיתות שגם חשוד בבוגדנות למען חמדנות.

הסתה פרועה ויצירת מהומה שמטרתה גרימת פחד ושנאה זו דרכה הפסולה של הכנופיה, כפי שפעם הודה מי שגם הגדיר את שרת התרבות לשעבר כנערה שמפריסה פרסה ומעלה גירה, כנראה מתוך כבוד, אהבה וחיבה.

מצד שני, להבדיל מדרכה של הכנופיה המודחת עם כיתבי האשמה עיקרה של תורה הוא מתן כבוד לזולתים, כמובן, כל עוד הם לא קמים עליך בכל דור ודור לגרום נזקים. למה הקיצונים שמורדים בחזון המייסדים סבורים שבתורה או במגילה כתוב שצריך לשנוא ברואים, בצלמות ויצירים? בגלל מה היהודים אומרים- שים שלום כל יום כמה פעמים?

שנאה אינה דרכה, והיא מזיקה, מעליבה ושגוייה. כמובן שמותר לכעוס, לחוש מתוסכלים או לא להסכים, ואפילו לומר זאת ברבים בקולות זועפיים, רמים או בוכיים. מצד שני, אסור לנו בתכלית האיסור לגרום נזקים או להסית לפגיעה באחרים כאילו שהם בוגדים מסוכנים רק בגלל שקשה לנו לכבוש יצרים אישיים אסורים כמו גיבורים מאופקים.

קישור לפוסט של מירי רגב בפייסבוק. קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- עצרת להנצחת השנאה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “הסתה לשנאה מזיקה למדינה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן