טרור יהודי זה סיכון לאומי

טרור יהודי זה סיכון לאומי

הטרור היהודי הוא סיכון לאומי, חברתי, מדיני וביטחוני. חוץ מזה, אלימות יזומה ומרושעת נחשבת לפשע פלילי, וגם בעיני התורה זה דבר שאינו ממש מוסרי.

ציטוט:

מתנחלים תקפו באלות ובאבנים פעילים שסייעו לפלסטינים ליד ההתנחלות בת עין.

מתנחלים תקפו היום (שישי) שלושה פעילי שמאל ישראלים ליד ההתנחלות בת עין באמצעות אלות ואבנים, ופצעו אותם באורח קל. הבוקר הגיעו הפעילים לסייע לפלסטינים במסיק בעיירה צוריף הסמוך להתנחלות. תחילה נכחו במקום כמה חיילי צה”ל שאבטחו את המסיק, אך בשעות הצהריים הם עזבו את המקום. לאחר עזיבתם, הגיעו למסיק מתנחלים שהחלו לתקוף את הפעילים.

ציטוט:

“יש דין” נגד המשטרה: “85% מהתיקים נגד המתנחלים נסגרים”

דוח של ארגון “יש דין” על אכיפת החוק בגדה קובע כי בעשור האחרון רק 7.4% מכלל התיקים שהוגשו נגד מתנחלים בגין פגיעה בפלסטינים הבשילו לכדי כתב אישום. “החוקרים מתנהגים ברשלנות ולא מבצעים פעולות חקירה בסיסיות”

ציטוט:

רוב תיקי החקירה נגד מתנחלים נסגרים ללא אישום.

בשלוש השנים האחרונות סגרה משטרת מחוז ש”י (שומרון ויהודה) 75% מתיקי החקירה שנפתחו נגד מתנחלים, ושרובם עסקו בסכסוכי קרקעות עם התושבים הפלשתינאים המקומיים. כך קובע מבקר המדינה. הסיבות השכיחות לסגירת התיקים: חוסר ראיות וחוסר עניין לציבור. “אף לא תיק חקירה אחד בנושא סכסוכי קרקעות הגיע לכדי הגשת כתב אישום.” כתב המבקר בדו”ח. בתשובתה למבקר המדינה טוענת המשטרה כי הליקויים שנמצאו ביחידת התביעות מחוז ש”י בטיפול בהפרות סדר וסכסוכי קרקעות נובעים בעיקר מאי-שיתוף פעולה מצד החשודים (ברובם מתנחלים),

עד כאן ציטוט.

מי הנאשם בפלילים שטיפח מאז הרבה שנים עשבים שוטים, לאומנים וקיצונים? מי השקה, זיבל, הסית והתעלם ממעללי הפוגרומאים האלימים והעברייניים? מי הורה לסגור את רוב התיקים נגד הפושעים המזיקים והרשעים?

הנה באים ימים חדשים. השילטון שהחליף את כנופיית המושחתים עם האישומים הפליליים כנראה לא יעודד טרוריסטים יהודים להשתלט, להציק ולפגוע בתושבים הערבים בלי להבין מרוב הסתה מתמידה לשנאה שבכתובים הקדושים אנו בעצם מצווים לכבד אחרים, גם חקלאים תמימים שאינם מסוכנים.

בתאים סגורים, טחובים, מוזנחים, מזוהמים ומחניקים אולי יהייה לפושעים זמן לעיין בכתובים ולקלוט שלפי הדת היהודית אין זה ראוי לעשות לאחרים מה שלך לא נעים. בשלב זה מעשיהם הרעים מוכיחים שהם עוד לא מבינים, ולכן יהייה צורך לנקות ביד קשה את האורווה ולטפל בפורעים המסוכנים ללא היסוסים.

חלילה, הבעייה לא תתוקן בזריזות נחושה עשוייה תפרוץ באיזור כולו מהומה אלימה שתסבך את המדינה כולה. האש שתחל בגבעות תסכן את שלום האומה, ומזה ניתן להימנע. חיוני לכבות את להבת השנאה הגזענית הבוערת בעודה באיבה לפני שהנזק הלאומי יהייה הרבה יותר נורא.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בהארץ.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

9 thoughts on “טרור יהודי זה סיכון לאומי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן