למה החוטאים משמיצים את השוטרים?

למה החוטאים משמיצים את השוטרים?

לאומן קיצוני, מרדני, לוחמני, סרבני, פראי, גזעני ותוקפני שמתחזה ליהודי החליט להעביר את לישכתו לשטח במזרח ירושלים שרובו ערבי.

כמובן שהצעד הפרוקטיבי לא נעשה מתוך רצון לשרת את התושבות והתושבים המקומיים בשוויון וברצון אלא במטרה ללבות מהומה אלימה ולהקים הרבה שאון.

מטבע הדברים, מעשים מגונים זוכים לקבל קצת תשומת לב גם אם הם מבויימים, אולי משום שהם נראים מעצבנים, מסוכנים ומסעירים.

מי שהלך להצית תבעירה יזומה מאשים את המשטרה, שמנעה מחבורת מופרעים ללבות להבה שתסכן את המדינה, שלכאורה יש לה כוונה רעה?

ציטוט:

המשטרה נגד בן גביר: “נבחרי ציבור מייצרים פרובוקציות ומכפישים אותנו”
יו”ר עוצמה יהודית התכוון לקיים ישיבה עם צוותו בשכונת שיח’ ג’ראח, אך עוזריו לא הורשו להיכנס למקום והוא העביר אותה למחסום • המשטרה: “מגנים את הניסיונות הבלתי פוסקים להטעות את הציבור”, בן גביר תוקף: “יכול להיות שיש לה אינטרס להבעיר את השטח”

עד כאן ציטוט.

נו? אז מי מאמין ללאומן הכזבני? לטענתו המשונה המשטרה רוצה לעורר מהומה בעוד הוא עצמו לכאורה כבשה טהורה, צחה, כשרה ותמה? זו בדיחה גרועה, הלצה משונה או סתם אגדה?

מה שמעניין בסיפור זה לזכור שאך לאחרונה הנאשם הפלילי אץ רץ לספר לשופטת העליונה ששליחו התוקפני, המשמיץ והגס כביכול לא פעל בהוראותו אלא אולי רק בהשראתו, והנה עכשיו שוב יש משרת קיצוני שחוטא ומייד מאשים אחרים, כאילו שהוא עצמו צדיק או תמים.

למה הסיגנון העברייני והנכלולי מאוד מזכיר את התעלולים השגרתיים של המצפה לישיבה נוחה מאחורי סורגים?

למעשה, אפילו שר המשפטים כבר אמר שמי שעושה מעשה מבזה ושוגה אינו תמיד זה שאחראי לתעלול הנבזה.

בעברית קלה, יתכן שהעבריין הסדרתי המצפה להרשעה שולח מזיקים צייתניים לעורר מהומה יזומה בכוונה, ועושה ככל יכולתו לטעון שהמשטרה היא לכאורה האשמה.

נו? אז למי תאמין הפרהסיה? לפושע ולאלה שמסייעים לדבר עבירה או לנציגי החוק במדינה?

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בשם- מה ממלא אדם שנאה? קישור למאמר בשם- טרור יהודי זה סיכון לאומי. קישור למאמר בשם- המתחזים ליהודים מכפישים ומזיקים. קישור למאמר בשם- טרוריסטים הם פושעים מסוכנים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “למה החוטאים משמיצים את השוטרים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן