חקירות עם תוצאות ידועות

חקירות עם תוצאות ידועות

החדשות הטובות הן שלכאורה ימצאו הוכחות ברורות, מבוססות ורבות לפעולות מזיקות, מסוכנות, חמדניות, נכלוליות ולא חוקיות שלכאורה בוצעו על ידי הנאשם הפלילי למטרות אנוכיות.

ציטוט:

ועדת החקירה לפרשת הצוללות נמצאת בידיים טובות.

לא הייתה יכולה להיות בחירה טובה יותר מאשר מינוי נשיא העליון לשעבר גרוניס בראשות הוועדה. השופט השמרן תמיד נמנע מאור הזרקורים ולא יהיה ניתן להטיל ספק באמינותו ובמסקנותיו.

למרות העיסוק רק בהיבטים הציבוריים של הפרשה, הדיונים יחשפו את הזוהמה בעסקאות שחשובות לביטחון כולנו.

עד כאן ציטוט.

כאמור זה מצויין שאולי נגלה מה היה מאוד לא בסדר כאן. מי יודע? יתכן שהועדה תחשוף שהאחראי לגרימת הסיכון הלאומי בעבור רווח אישי במזומן הוא העבריין הכזבן? כבר עתה הציבור מתבקש לעשות קולות שיבטאו זעזוע, פליאה ותדהמה אפילו שלכאורה לא תהייה הפתעה כשתפורסם המסקנה.

אומנם, מאז די הרבה שנים רוב הפרטים המזעזעים, המדהימים והפסולים כבר ידועים לכל התושבות והתושבים, כנראה בגלל הפרסומים הרבים בעיתונים והסיבוכים המשפטיים של כל השותפים המעורבים והמקורבים. מצד שני, עד שלא נשמע את תוצאות ועדת החקירה הדברים עדיין אינם רשמיים, ולכן בינתיים אפשר לחוש רגועות ורגועים, ורק אחר כך לחוש רגשות קצת שונים.

בעברית קלה, ועדת החקירה לכאורה תגלה לנו את מה שכבר מזמן ידוע, אבל מסקנתה תאפשר הגשת כתב אשמה נוסף, וזה יהייה בעוון בגידה בביטחון המדינה בעבור עמלה שמנה.

הדבר הבא שאולי יעניין את האומה לאחר שוך המהומה הצפוייה זה השאלה- מדוע היועץ לכנופיה מנע חקירה, דחה והשהה אותה כאילו שהוא חלילה מסייע לפשע?

אחרי שנרגע מהגילוי המדהים הבא, שגם הוא פחות או יותר כבר ידוע, כנראה שנחזור לסוגייה הסבוכה שעליה טורחת הועדה השנייה- מי אישר לרמוס עשרות חוגגים בהילולה יותר מידי דחוסה למטרות פוליטיקה ובלי להתחשב בסכנה?

לא קל לנקות אורווה שסרחה, אבל אין ברירה. צריך להושיע את הדמוקרטיה, לטהרה ולהשיבה לנתיבה לאחר שילטון הכנופייה המזיקה, שכשלה, חטאה, הסתבכה בערכאה והודחה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- שלל האשמות ושפע ועדות. קישור למאמר בשם- כנופייה שמנסה לברוח מגורלה. קישור למאמר בשם- העכבר לא הוליד הר. קישור למאמר בשם- אכלו לי, שתו לי, תפרו וריגלו לי. קישור למאמר בשם- מרגלים עברייניים מתלוננים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן