כנופייה שמנסה לברוח מגורלה

כנופייה שמנסה לברוח מגורלה

מערכת הסתה משומנת ויעילה זעקה מכל גבעה במלוא גרונה שפשע נורא לכאורה נעשה.

מאמץ אדיר הושקע בהשחרת פניה של המשטרה, זו שנוהלה על ידי עבד כנוע ששמו דומה לחנה שציית לנאשם בשלל כיתבי אשמה שגם חשוד בבגידה בעבור עמלה בלי שמישrד הביטחון ידע.

הטענה המשונה הייתה שהמשטרה לכאורה ביצעה פשע ולכן יש מייד לבטל את כל כיתבי האשמה המבוססים כנגד מי שהיה האחראי עליה. רק בעייה קטנה יש עם התלונה הבוכייה, והיא שאין שום ביסוס לה. בעברית קלה, לא היה ולא נברא.

אחרי שנערכה בדיקה וההליך בערכאה קצת עוכב כדי לוודא שהכל היה כשורה, המשפט ימשך, אלא אם יבוא ניסיון נואש, זדוני וריק לתקוע עוד מקלות בגלגלי העגלה במאמץ נואש להושיע את הנאשם שלכאורה יורשע ויושם בתא.

ציטוט:

אלשיך: “אין פגסוס למשטרה”; בוטלו הדיונים השבוע במשפט נתניהו.
המפכ”ל לשעבר הדף את המתקפות נגדו ואמר על פרשת הריגול המשטרתי לכאורה: “כל השמות שהתפרסמו נבדקו – ונמצא שלא היה ולא נברא. יכולות להיות תקלות, אבל בלגן אין”. סנגורי נתניהו תקפו את הודעת הפרקליטות: “הודתה שהיה ריגול”. השופטים הודיעו: הדיונים השבוע מבוטלים.

ציטוט:

האם לפרשת השימוש המשטרתי בתוכנת הפריצה לטלפונים ניידים אכן תהיה השלכה מעשית על משפט נתניהו? תוכן הטלפון הסלולרי של עד המדינה שלמה פילבר הועתק כדין במסגרת צו חיפוש ותפיסה שניתן בבית המשפט כבר ב-2017 במסגרת חקירתו ב”פרשת בזק”. פרשה זו טופלה ברשות לניירות ערך עוד בטרם נכנסה המשטרה לתמונה והפכה אותה לתיק 4000, שבו הואשם לימים ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בעבירות שוחד והפרת אמונים. ב-2018, הפעם כבר במסגרת החקירה המשטרתית, שוב אישר בית המשפט לבצע חיפוש מלא בנייד שלו.

עד כאן ציטוט שכנראה יש לו אמינות, שכן כעובדת ציבור על פי חוק למשטרה אין עצמאות.

מה אפשר לומר? נראה די בבירור שנעשה מאמץ ניכר כדי לבלבל את הציבור, לקדם סיחרור לא ברור ולעכב את ההליך בערכאה, אבל הכל נבדק ונמצא כשורה.

לפיכך, לאחר עיכוב קל שמקורו בשמועה שכנראה יזמה הכנופייה לתועלתה ההליך בערכאה ימשך, ובעזרת השם בסופו תגיע הרשעה למי שלכאורה חטא כמעשה של שגרה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- העכבר לא הוליד הר. קישור למאמר בשם- אכלו לי, שתו לי, תפרו וריגלו לי. קישור למאמר בשם- מרגלים עברייניים מתלוננים?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

3 thoughts on “כנופייה שמנסה לברוח מגורלה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן