העבריין הוא שמאלן או פחדן?

העבריין הוא שמאלן או פחדן?

הנאשם בפלילים נוהג לכזב לשותפים, לצפצף על חוקים ולהאשים אחרים.

כנראה שמסיבה זו, הוא איבד את השילטון, נכשל בהקמת קואליציה ארבע פעמים, נאלץ להסתמך על עבריינים, מורשעים ועריקים בוגדניים, וגם סיבך עצמו בשלל הליכים משפטיים חמורים.

אך לאחרונה, גם השותפים המסוכנים והגזעניים גילו למרבה פליאתם שהשקרן הסידרתי הוא כזבן נכלולי. אומנם, הוא הבטיח לחברים הנאמנים שליטה בגדה, אבל במבחן התוצאה לא בטוח שגם ניתנה שם התחייבות מפורשת לקיים את האמירה.

ציטוט:

פעילי ימין נגד גלנט: פינוי המאחז? אם ימשיך לעשות טעויות – לא יישאר בליכוד.
החלטת שר הביטחון לפנות את מאחז “אור חיים” עוררה ביקורת בחוגי הימין. פעילת הימין דניאלה וייס באולפן ynet: “הוא ילמד שיש סדר בעולם”. אביעד ויסולי מהליכוד ל-ynet radio: “הוא חושב שהוא עדיין במטכ”ל”. צבי סוכות מהציונות הדתית: “הסמכות על המינהל האזרחי צריכה להיות של סמוטריץ'”

עד כאן ציטוט.

ככה זה בפוליטיקה. עבריינים מנוסים עובדים על כולם ומנצלים אותם לתועלתם ללא אפליה, שכן בעיקרון פעולה כזו פסולה בדמוקרטיה.

אז מה? ממשלת ימין על מלא עוקרת ישובים לא חוקיים כאילו היא מפחדת להסתבך עם האמריקאים או בהאג עם בית הדין? מי היה מאמין.

מסכנים הקיצונים המאוכזבים. העבריין המורשע בסיוע לטרוריסטים כנראה מאוד רצה שהשוטרים יפעילו במוצאי שבת אמצעים אלימים ונחושים כנגד המפגינות ומפגינים, אבל למרבה הצער הייתה מצידם שמירה תרבותית על נימוסים.

הגזען הסרבן עם הזקן השתוקק לאשר מאחזים שאינם חוקיים ולשלוט במקומיים המפוחדים, אבל אז בא שר הביטחון והסביר לו מי בעצם אחראי על ביטחון היהודים.

בידיעת הנאשם בפלילים ותמיכתו שר הביטחון פינה את הפולשים העבריינייים, ולגמרי התעלם מהמחאות הכעוסות שהשמיעו המתפקחים הזועפים. מה לעשות. זה כנראה לא קל למרומים להבין שגם עליהם עבדו בעיניים.

בעברית קלה, ראש הממשלה אישר לפנות מאחז לא חוקי בגדה. האם שותפיו עכשיו יחפזו לקרוא לו “בוגד באומה” ויאיימו לפרק את הממשלה? האם הם יסיתו ויתלהמו מעל כל במה רמה במטרה לעורר איזה עשב מופרע?

העבריין הסידרתי שיחרר שדים לאומניים, קיצוניים, מרדניים וגזעניים מהבקבוק במטרה לחמוק מהרשעה בפלילים, אבל כלל לא בטוח שהוא יצליח לרסן את הכנופיה הפרועה או לעצור את ההליך בערכאה.

במילים אחרות, התוצאה של השגיאה הלאומית כנראה תהייה די עגומה. יהייה נזק גדול למדינה והפושע יורשע. המסורת היפה אצלנו במשפחה העתיקה היא שלא תמיד לומדים לקחים עצובים, עגומים ומוכרים בדרך הקלה.

להיסטוריה יש נטייה מעצבנת לחזור על עצמה, ממש כמו עבריין סידרתי שלא מפסיק לעסוק בפשע בלי התחשבות בתוצאה המרה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- האמריקאים אסמולנים יהיו אשמים.קישור למאמר בשם- החזון הלאומי הפך לכשל מוסרי? קישור למאמר בשם- בלי בלמים אין איזונים

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן