הפושע המורשע ברח מהשמירה?

הפושע המורשע ברח מהשמירה?

לאחר מחאה אזרחית מתמידה בעד שימור הדמוקרטיה ובעיקבות מחדל לאומי נורא שלא נימנע על אף מיכתבי האזהרה חברי הכנופייה כנראה כבר מבינים מה דעתה של האומה על תיפקודם המזעזע, והם אחוזי בהלה.

מהיותם עבריינים מנוסים ופושעים סידרתיים הם משתמשים בכל התרגילים, ובחרדתם כי רבה עכשיו אפילו מנסים פיזית להימלט מהשומרים.

מה אפשר לומר? בהחלט מותר לפושע המורשע לנסות לברוח מהשמירה הצמודה, שזה צעד קצת פזיז, מוזר ונימהר, אבל בסןף אנשי החוק תפסו את העבריין הנימלט והוא נעצר.

לא בטוח שבארץ אי פעם היה כזה דבר- אירוע שבו מאבטחים רודפים ועוצרים שר. למרבה הצער לצורך אנוכי הנאשם בפלילים הוציא מהבקבוק שד גזעני, תוקפני ומרדני, ועכשיו הפושע הסידרתי שמונה לשר כנראה חש מאושר ומשוחרר כפרפר.

ציטוט.

מאבטחיו של בן גביר נאלצו לנהל אחריו מרדף לאורך כמה קילומטרים לאחר שנמלט מהם.בן גביר, שמאובטח ברמה הגבוהה ביותר, זעם על צוות האבטחה והצטרף לנסיעה של שכנו כיוון שרכבו לא היה מוכן לקראתו. לפי מקור, המאבטחים הצליחו לחסום את הרכב. המקרה דווח לשב”כ ולמשרד ראש הממשלה, שם מתחו ביקורת על התנהגותו של בן גביר.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ברח באחרונה ממאבטחיו ונסע בטרמפ עם שכנו מביתו שבקריית ארבע לכיוון ירושלים. לפי כמה מקורות, המאבטחים נאלצו לנהל אחריו מרדף לאורך כמה קילומטרים. לפי אחד המקורות, המאבטחים הצליחו לחסום את הרכב בצומת קריית ארבע שבכביש 60, שם שכנעו את השר להיכנס לרכב המשוריין.

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? השר לביטחון לאומי בורח מאנשי החוק באופן זדוני? זה לא קצת מוזר? ללא קשר לניסיונות ההתחמקות, הטלת האשמה או בריחה מאחריות, החוק וכוחות הביטחון יגנו על הדמוקרטיה ויתקנו את הבעייה לטובת המדינה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בשם- המורדים המזיקים גם מאיימים. קישור למאמר בשם- קיצוניים מרדניים ואסונות לאומיים.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה עד שנת 2014 באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס ליד ניו יורק. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן