איומים רצחניים מקדמים הסכמים?

איומים רצחניים מקדמים הסכמים?

לפי דבריו, הנאשם בפלילים לא רוצה להפסיק את המלחמה אלא להרוג את כל הרעים, אלה הטרוריסטים הרצחניים שהוא עצמו אישר להעביר להם המון מזומנים.

ציטוט:

נתניהו: אסור לסיים את המלחמה לפני שנהרוג את הנהגת חמאס.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לחברי הליכוד בישיבת סיעתם כי ישראל “תהרוג את הנהגת חמאס”, והדגיש שאסור לסיים את המלחמה ברצועת עזה לפני כן. מטעם הליכוד נמסר כי נתניהו אמר לח”כים שהשגת היעד תיקח זמן, אותו הגדיר “חודשים ולא שנים”

ציטוט:

במשך שנים נתניהו חיזק את החמאס, עכשיו זה התפוצץ לכולנו בפרצוף.

עד כאן ציטוט.

שתי בעיות יש עם ההצהרות המרשימות, הנחרצות והלוחמניות שמפריח הנאשם בשלל עוונות.

קודם כל עכשיו לכולם לגמרי ברור שלא מעניין את הפושע להסכים לעיסקת שיחרור. סך הכל, הוא מספר שעיקר כוונתו היא להאריך את הלוחמה, להישאר בשליטה, לחסל סיכוי לרגיעה ואז להכריז על ניצחון לציבור.

דבר שני שעשוי לקלקל אפשרות לעיסקה זה ההצהרה הפומבית על כוונה לרצוח את השותפים שחותמים עליה. למה שלטרוריסטים בעזה יהייה עיניין לסגור פשרה אם אומרים להם שהדבר יוביל אותם לפגוש את אללה?

בעברית קלה, הפושע הסידרתי מעוניין להמשיך בלחימה ולהרוג את הנהגת האירגון הרצחני, זה שהוא אישר לו לקבל תמיכה נדיבה במיזוודה במשך תקופה ארוכה.

משום מה, לא נראה שמיצוות פידיון שבויים חשובה לפושע כמו הישארות בשררה ותמונת ניצחון על עיר שנהרסה ונחרבה. למעשה, הצהרותיו מרחיקות את הסיכוי להשיב את החטופות והחטופים הביתה, וזו בעייה.

הערה אחרונה: את האיור למאמר שלחה למערכת כתבתנו בינה, שהיא בעצם רק מכונה נטולת דיעה משל עצמה. במילים אחרות, התמונה היא הזייה שאינה אמינה. במציאות, הפושע שולח אחרים לבצע בעבורה את העבודה הקשה.

קישור למאמר בהארץ. קישור למאמר בזמן ישראל. קישור למאמר בשם- שיקולים פוליטיים יעצרו פידיון שבויים? קישור למאמר בשם- הכנופייה מתנגדת לחזון המדינה? קישור למאמר בשם- מרד בחזון לציון יביא אסון.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

2 thoughts on “איומים רצחניים מקדמים הסכמים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן