הפרעה תפריע להרשעה?

הפרעה תפריע להרשעה?

בדרך כלל יש קשר בין קשיים בכיבוש יצרים, מעשים עברייניים, פליליים או אלימים לבין הפושעות המורשעות או הנאשמים שאחראיות או אחראים לפגמים, לנזקים ולמחירים המשולמים.

לאור האמור לעיל, כלל לא בטוח שראש הממשלה שכבר הורשע צריך להוכיח שיש הפרעה נפשית קלה במשפחתו של ראש הממשלה שיורשע.

מצד שני, כנראה שהמורשעת הלקוייה קצת נעלבה מהאמת המביכה שהושמעה ולכן המשפחה כולה הגישה תביעת דיבה כנגד מי שלכאורה דיבר בגנותה ללא מימצא רפואי או הוכחה קבילה.

יתכן שהמחשבה על חשיפת כל הליקויים במשפחה שהודחה בפרהסיה לא עלתה בדעתה של האשה המשכילה והרגועה שלוגמת שמפניה עליה לא שילמה ומתעמרת בעובדותיה. מי יודע? אולי הדבר מעיד על קשיים בהבנת המציאות המרה? רצון בחשיפה מביכה? שאיפה בלתי נשלטת לאלימות, איומים ונקמה ללא הבנה לגבי התוצאה?

ציטוט:

יאיר, שרה והרופא המשפחתי: האנשים שאולמרט ביקש להעלות לדוכן העדים.

אחרי שהליך הגישור נכשל, ראש הממשלה לשעבר ביקש מבית המשפט לחייב את בני משפחתו של יו”ר האופוזיציה להעיד בדיון ההוכחות שצפוי להיערך בעוד כשלושה שבועות. אולמרט ביקש לזמן גם את ראש החוג לפסיכולוגיה במכללת תל חי ומקורבו לשעבר של נתניהו, ניר חפץ.

ציטוט:

מה אפשר לומר? קצת קשה להבין מה טוב יצא מהסיפור המוזר. הציבור ישמח לגלות שאת המדינה ניהלה משפחה לקוייה עם המון בעיות אישיות? בית המשפט יצטרך לבטל את כל ההאשמות הפליליות אם יתגלה שהעבריין רק ביצע הוראות?

עד כאן ציטוט.

אולי מי שאשם בכל הבעיות, הצרות, המכות, המבוכות, ההשמצות, האסונות והבגידות זה ליקויות, הפרעות או סתם בעיות אישיות. ללא קשר, מי שיורשע בשלל עוונות הוא זה שקיבל את כל ההחלטות בעיניים פקוחות.

לסיכום אולי אפשר לומר שמי שסובל או סובלת מהפרעה ונורא מתעצבן או מתעצבנת כשהדבר נחשף לפרהסיה, שכבר מזמן ידעה על הצרה, כנראה לא חשב או חשבה על מה שיקרה כשהפגמים יתגלו במלוא הדרם למדינה כולה מעל במה רמה, וזו באמת קצת בעייה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- .יש קשר בין עבריינות לאישיות?

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן