הצורחות דורשות לסתום פיות?

הצורחות דורשות לסתום פיות?

צרחנית גסה, בוטה ופרועה, שבמודע מסייעת לפושע עם שלל כיתבי אשמה, מספרת שלדעתה בדמוקרטיה צריך לסתום פיות למי לא מוצא חן בעיניה?

ציטוט:

ח”כ גוטליב לשר התקשורת: “זה הזמן להשתיק את שידורי הערוצים 11, 12 ו-13”

בפנייתה לשר קרעי שבו טענה כי יש לו סמכות לעשות זאת בעת חירום בעורף. “בשנאה ובשקרים ובפגיעה בחוסן הלאומי על ידי ערוצי תקשורת תועמלניים ופוגעניים משיבים באופן היחיד שהם יבינו”, כתבה. קרעי: “יקרה, לא הייתי רוצה לחיות במדינה שבה סוגרים ערוצים שמבקרים אותם”

עד כאן ציטוט

מעניין שעורכת דין ישראלית בעלת השכלה רשמית ותעודה מיקצועית זוממת לחסל את הזכות לתקשורת חופשית בעזרת איזה טענה טיפשית. מה, היא לא מבינה את מהות הגישה הדמוקרטית? מזל שחבר אחר בכנופייה העבריינית הסביר לה את טעותה הבסיסית, שהרי בעיקרון דרישתה הרודנית אינה ממש חוקית.

קצת מצער שהחברה קרובה ונאמנה של העבריין עם כיתבי האשמה חושפת לציבור את המזימה הפסולה והשגוייה, כנראה בלי להתייעץ עם הבוס שלה.

מי יודע? אולי הוא לא רצה שנדע על הכוונה להקים כאן דמוקטטורה שתסלח לפושע שהזיק למדינה? חלילה, הציבור יחשוב שיש לכנופייה העבריינית כוונה לרמוס את בית המשפט הגבוה, לדרוס את חוקי המדינה או לצפצף על שבועת הנאמות שניתנה, עוד עשוייה לבוא לנו בהלה או מהומה קלה.

קישור למאמר בוואלה. קישור לזהו זה. קישור למאמר בשם- שאלה טובה: הדחה או הרשעה? קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן