חמדנות, מוסריות, סחטנות וכשרות

חמדנות, מוסריות, סחטנות וכשרות

אולי צריך להודות לסחטנים המשתמטים, אלה הבדלנים בשחורים שאינם ציוניים או דמוקרטים, שלא מזיעים כדי לגדל ביכורים ולהביאם לבירה בסלים מעוטרים כמצווה בכתובים, ומנפנפים בקרדומים קדושים כדי לגזול מזומנים מהעובדים.

סך הכל, הציבור יודע מה כתוב בספרים הקדושים, ולכן המעללים האחרונים של המתחזים לכשרים מאוד יעזרו לדרבן את הישראליות והישראלים למחות, להאבק בגזלנים ולדרוש תיקונים.

ציטוט:

שיא של שנים: 13.6 מיליארד שקלים יועברו לכספים הקואליציוניים.

ציטוט:

הפגנות מול בנייני עיריות ברחבי הארץ: “שוד הארנונה, הממשלה עבריינית”
בזמן ששר האוצר בצלאל סמוטריץ’ תקף את ראשי הרשויות שיצאו נגד “קרן הארנונה” והודיעו על שביתה מחר, אלפים מחו ברחבי הארץ לצד ראשי ערים. “הממשלה הצליחה להרדים אותנו”, אמר אחד מהמפגינים בב”ש. יו”ר השלטון המקומי חיים ביבס: “מלחמה נגד הרשויות – מלחמה כנגד כל הציבור בישראל”

עד כאן ציטוט.

מה אפשר לומר? אולי חמדנות, אטימות, בדלנות, השתמטות וסחטנות חסרת התחשבות יסבירו לציבור בארץ שחיוני לשים גבול לעבריינות.

למה שכסף ציבורי בעצם ינתן למי שאינו דמוקרטי, לא תורם לביטחון הלאומי ועושה מהתורה הקדושה מקור פרנסה ריווחי?

מי יודע? יתכן שדווקא מעשי חמדנות ועבריינות נטולי התחשבות יתרמו סיבה מוצדקת וטובה לדרישה להפריד את הדת מהמדינה.

קישור למאמר ב- N12. קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- חוקה והפרדת הדת מהמדינה. קישור למגילת העצמאות. קישור למאמר בשם- ההבטחה לחוקה קצת התעכבה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן