הציונות תבער את העבריינות

הציונות תבער את העבריינות

זה קצת לא נעים לספר למעריצות השרופות ולאלה שמאמינים לפושעים כזבניים, אבל יהודים שלא גרים בארץ לא יוכלו להצביע בעבור נאשם בפלילים. במילים אחרות, בבחירות הבאות, לא יספרו קולות של מתנחלים ומתנחלות.

בגלל העבריין שמסובך עד צוואר בהליכים מישפטיים סופניים בגדה כבר לא יהייה חוק ישראלי או שוטרים חמושים. חוץ מזה, החוק הבינלאומי אומר שאסור להתנחל אצל השכנים הכבושים, ולכן כל מי שלא גר ודרה בתחומי המדינה עשוי להסתבך עם שופטים. התשואות ומחיאות הכפיים, כמובן, מגיעות לנאשם בפלילים.

מה לעשות?החשוד בבגידה בביטחון האומה בעבור מזומנים נורא רצה לתקוע למדינה מקלות בגלגלים, אפילו שזה מאוד יפגע במתנחלות ובמתנחלים. למעשה, לאופוזיציה המזיקה גם לא היו כאבי בטן כשהופרה הבטחה שניתנה לחיילים. נו, טוב. מה לא עושים כדי לשלוט בתקציבים?

ציטוט:

מירי רגב: “החלטנו שאנחנו רוצים להפיל את הממשלה, אז אין כאבי בטן גם כשזה על החיילים”

במהלך ישיבת הסיעה של הליכוד התבטאו חלק מחברי הכנסת נגד תמיכה בחוק “ממדים ללימודים” שמקדמת הקואליציה, ותקפו את השר לפיד ואת התקשורת. 

עד כאן ציטוט.

תושבי ותושבות פלסטין, אלה שפעם חשבו עצמן ועצמם לישראליות ולישראלים, כבר לא יצביעו במדינת היהודים. הטלת סגר על השטחים בחגים או כשמצביעים תוודא שלא חודרים ארצה גורמים עויינים, עברייניים או כאלה שסתם מפרים חוקים בינלאומיים.

מי יודע? אולי תוצאות הבחירות הדמוקרטיות הבאות ישיבו אותנו לחזון המייסדים. יהייה מאוד נחמד אם לא יספרו קולותיהם של הסרבנים, המורדים והקיצונים שגרים תוך הפרת חוק בוטה אצל השכנים.

אם ננהג יפה במיעוטים שאינם יהודים בארץ יתכן שהשכנים יתייחסו בכבוד למתנחלות ולמתנחלים שחיים כמיעוט לא ממש אהוד בין גויים.

כאמור, התודה והברכה על מה שבא מגיעה למי שהודח מתפקידו, נאשם בפלילים, חשוד בבגידה ויסיים כאסיר בתא. מה לעשות. לפעמים מאוד מתאמצים להזיק ולפגוע באחרים, ובסוף נופלים. למעשה, הלקח הזה כבר מוסבר מזמן בכתובים, אבל כנראה שלא כל הפושעים מתעניינים בכאלה דברים.

למרבה המזל, למורשעים כלואים שיושבים סגורים ומבודדים במשך הרבה שנים יש שפע של פנאי להרהר בסיפורים הישנים, בטעויות, בחטאים ובמישגים. לפעמים מופקים לקחים, אבל בדרך כלל הגברים האמיצים, אלה שקמים מוקדם בבוקר כמו ילדים טובים לספירת הסוהרים, מאשימים אחרים, משמיצים, רוטנים וזועפים.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- משחיתות לציונות, מעבריינות לשפיות. קישור למאמר בשם- הכרזת מסוכנות תושיע את הציונות. קישור למאמר בשם- זה לא יגמר עד שהעבריין יעצר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

מערכת העיתון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן