נמצא תשובה ותבוא הקלה?

נמצא תשובה ותבוא הקלה?

האם האומה שכבר מספיק סבלה תגשים את חזונה לשלום, שוויון, ביטחון והסדרה?

כשנגיע לגשר שיש לחצות בגבורה מה תהייה התשובה להזמנה?

הרבה שנים חלמנו על השיבה לארץ שעברה אסון וסבלה המון יגון, ורצינו ישיבה במולדתנו העצמאית בביטחון. חוץ מזה, תמיד חלמנו על הסדר שלום במזרח התיכון, שהרי זה יבטיח את קיומה של ציון.

משה הובילנו במדבר ארבעים שנה, וזו לא ממש הייתה משימה קלה, אפילו שהשכינה מידי פעם נחלצה לעזרה. הוא הביאנו בחזרה למולדתנו, אך בעצמו פרש לאחר הגשמת המשימה הקשה. בצורה דומה, היום יש לנו מדינה, אבל טרם הוגשם חזונה להסדרה.

נפתלי גילה אחריות, ממלכתיות ותבונה רבה. הוא הושיע אותנו מניזקה של כנופייה עם כיתבי אשמה וחולל מהפך מאוד משמעותי בתוך שנה.

אולי ממשלת המעבר תסיים את המלאכה, תשים את הפושע המסוכן בתא עד לתום ההליך בערכאה ותביא הצעת שלום איזורי בראשות סעודיה? זה יהייה נפלא.

ציטוט:

שר החוץ לפיד: “קורא לנורמליציה עם סעודיה, מדובר באינטרס ישראלי”
שר החוץ וראש הממשלה החליפי התראיין בגל”צ והתייחס בנוסף למתיחות מול איראן: “מפיצת הטרור מספר אחד, יש לזה מחיר, מדינת ישראל לא תעמוד מנגד לאיומים של איראן”

עד כאן ציטוט שמראה אחריות, ממלכתיות ונחישות, שזה עדיף על פני עבריינות, כזבנות, הפקרות ושחיתות.

אז מה, תהייה לחזון האומה הצלחה מדהימה בחודש הבא? מי יודע? כנראה שבסוף המסע נדע את התשובה. סבלנות היא מעלה יפה וחשובה. חבל שהיא לא קצת יותר נפוצה באוכלוסיה.

קישור למאמר בשם- התקווה האחרונה. קישור למאמר בשם- המתון המרכזי הוא גם דמוקרט ציוני? קישור לשיר בשם- שכשנבוא.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן