הגזען המסוכן כבר מזיק מזמן

הגזען המסוכן כבר מזיק מזמן

גזען מסוכן, לאומן, גזען ושאפתן מאיים על הדמוקרטיה שהוקמה כאן. כשהיה נער תוקפני ואלים הסתער על המכונית של רבין ובגבורה מלאת תעוזה תלש מימנה סמלים. בבגרותו נופף אקדחים בפני עובדי חניון מפוחדים, והוא עושה ככל יכולתו להראות שרדיפת שלום, התחשבות ומתן כבוד לזולת אינה תורתו.

במילים אחרות, מי שמטיף לשנאה כלל לא מבין את עיקרה של תורה, או שהוא סתם חוטא לה בכוונת תחילה למטרות פוליטיקה או כותרת מלאת תהילה תוך התחזות לצדיק שחובש כיפה יפה וגדולה.

ציטוט:

שובה בחיוכים – ומפיל בפח: כך איתמר בן גביר מעלים מכם את האידיאולוגיה הגזענית שלו.

בדרך של בן גביר ל”מיינסטרים” הישראלי, יש מי שעושה הכול כדי להכשיר אותו – נתניהו מחבק אותו, עיתונאים מסתחבקים איתו, וסרטונים שבהם הוא מכריז שהוא ממשיך דרכו של כהנא הוסרו מהיוטיוב. כדי להבין כמה הוא מסוכן, לא צריך לחזור ל”גן שולה”

עד כאן ציטוט, שאולי מחייב התייחסות בגלל הנפיצות, ההתחזות וההרסנות.

תנועתו של הגזען הלאומן הראשון שבא לכאן הוצאה אל מחוץ לחוק, שכן בין דמוקרטיה, שנאה ואפליה יש קצת סתירה.

בן גביר הוא כהניסט ידוע עוד מאז שהיה נער פרוע שלא גוייס לצבא בשל התנהגותו הנלוזה, ולפיכך מישנתו הגזענית והרעה לגמרי סותרת את התורה וחוקי המדינה. האם יש חסינות לרוע, רשע ומרידה במצעה השוויוני ושוחר השלום של האומה? למה?

גזענות, אלימות, חוסר סובלנות ורישעות אינן חלק מהיהדות או מחוקי הדמוקרטיה שהקימה תנועת הציונות. למה חובש כיפה מתנהג כאילו הוא לא מבין בתורה? מדוע הוא לא מבקש שלום והסדרה אלא מלבה שנאה?

מה כתוב בדיברי הימים לגבי מה שקורה לנו כשקיצונים אלימים ולוחמניים משתלטים על מולדת היהודים? לא כדאי לבער מקירבנו עשבים שוטים ומסוכנים עוד כשהם קטנים ורק חמושים באקדחים?

אולי להוציא גזענות אל מחוץ לחוק יהייה צעד שיוודא שבדמוקרטיה ובפני הבורא יש שוויון, ובארץ תהייה פחות אלימות.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- ליצן אלים, גזען ומסוכן. קישור למאמר בשם- שנאה היא עיקרה של הסתה? קישור למאמר בשם- תוקפנות, גזענות, אלימות וחסינות.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

One thought on “הגזען המסוכן כבר מזיק מזמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן