הרגלים מגונים, עברייניים וליקויים

הרגלים מגונים, עברייניים וליקויים

יתכן שזה קצת לא נעים לחיות עם מורשעת שלכאורה סובלת מכל מיני ליקויים.

ללא קשר לאישומים הפליליים, לצרחות ולאיומים, להתעמרות הסדרתית בעובדות ועובדים ועוד כל מיני סיפורים מצמררים ומדאיגים שעלו עם השנים, בפעם שעברה שהלקוייה פונתה מארמונה היא נטלה עימה המון דברים ששייכים למדינה ולא לה.

מה אפשר לומר? זו בושה גדולה שגרמה לאי נעימות קלה, אבל בסוף הגנבת הסכימה להשיב את התשורות הממלכתיות שלא נשאו חן בעניה. ואת השאר החוצפנית גם ביקשה חזרה אחרי איזה תקופה.

מאז ההדחה הקודמת, ההרשעה בערכאה, הטענות הסדרתיות של עובדיה והבושה שכבר נעשתה עד כה ומאוד הזיקה, נראה שהגיבורה לא ממש למדה לקח או מסוגלת לשלוט ביצרה, ושוב לכאורה נעלמה מתנה.

ציטוט:

לאן נעלם התנ”ך שקיבל נתניהו מפוטין?

ב-2017 קיבל רה”מ לשעבר מנשיא רוסיה תנ”ך מיוחד – הראשון שהתווסף אליו תרגום רש”י • נתניהו התרגש מהמחווה, והבטיח שימסור את הפריט יקר הערך לספרייה הלאומית • אלא ששם אומרים: “זה מעולם לא הגיע אלינו” • מטעם נתניהו נמסר: “מיד אחרי עזיבת פוטין, הספר נמסר לגורמים המוסמכים”.

ציטוט:

נתניהו נדרש להחזיר למדינה מתנות שקיבל בביקורים רשמיים כראש הממשלה.

החוק קובע כי מקבל המתנה רשאי להגיש בקשה לשאול אותה כדי להציג במשרדו, אך בסיום כהונתו עליו להחזירה. לפי משרד ראש הממשלה, בידי הזוג נתניהו יש 42 מתנות שעליהם להחזיר. נתניהו: המתנות שהוצגו הוחזרו.

ציטוט:

9 שנים לאחר פרשת המתנות: שרה נתניהו מבקשת לקבל חלק מ-700 החפצים שהחרימה המשטרה מביתה הפרטי.

כך דיווח “ידיעות אחרונות; שרה נתניהו: יש שם גם חפצים אישיים ומשפחתיים; בין המתנות ששוויים מוערך במאות אלפי שקלים: חפצי אומנות וכתר מזהב; היועץ המשפטי דאז, אליקים רובינשטיין, החליט שלא להעמיד את בני הזוג לדין והסתפק בדו”ח ציבורי חריף בניגוד להמלצות המשטרה.

עד כאן ציטוטים שלכאורה מעידים על פשעים סדרתיים.

האם שר המשפטים יגלה סלחנות כלפי עברייניות ועבריינים, גנבות שקרניות וגנבים כזבניים? האם השחיתות הנוראה תימשך לעולמים רק משום שפעם השר הממונה על קיום החוקים היה שותף נאמן של הנאשם בפלילים?

חוץ מזה, אם לטענת הכזבן הסדרתי המתנות הנעלמות לכאורה הועברו לגורמים מוסמכים אולי הוא אומר שהם הגנבים האמיתיים בעוד שהוא ורעייתו המורשעת והלקוייה בעצם לגמרי תמימים, צחים וטהורים? במציאות, הסיפורים הללו כבר הופרכו, אבל את התשורות עוד לא מוצאים.

קישור למאמר ב- N12. קישור מאמר בהארץ.קישור למאמר בדמרקר.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

One thought on “הרגלים מגונים, עברייניים וליקויים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן