הרשות השותקת דוממת?

הרשות השותקת דוממת?

הנאשם בשלל תיקים פליליים, זה הפושע הסידרתי שגם חשוד בבגידה בביטחון מדינת היהודים, באחריות לאסון נורא שגבה חיים של חוגגים ובהפרת הסדר ניגוד עיניינים, לא ממש מכבד חוקים.

ציטוט:

הסדר ניגוד העניינים שנתניהו הפר, המשמעות הפלילית – ומה יעשה בג”ץ?
בג”ץ לא הקפיא את “חוק הנבצרות”, ותוך שעות הכריז רה”מ על התערבות במהפכה המשפטית. בכך הפר את ההסדר שב-2020 אפשר לבג”ץ להכשיר את כהונתו, למרות האישום. היועמ”שית השיבה שהצהרתו “לא-חוקית”, כיצד תגיב לעתירה החדשה? והאם ייקבע שנתניהו ביזה את בית המשפט העליון?

עד כאן ציטוט.

מעיין מתי מערכת המשפט הנכבדה תעור מתנומתה השלווה ותשים לב שעבריינים סידרתיים מצפצפים עליה, מבזים אותה ומתעלמים מפסיקתה. סך הכל, היא ביקשה מהפושע להגיע לערכאה ולנסות להסביר מדוע לדעתו מותר לו להפר הסכמים חתומים, אבל הוא לא הגיע, פעמיים, ואז רק גמגם תירוצים מופרכים למיקרופונים.

איך בדיוק קשור משבר ביטחוני, חברתי, מדיני ולאומי שהעבריין עצמו יצר בעצמו בכוונה להפרת איסור שהוא התחייב אליו שלא להתערב בעינייניו המשפטיים? יש בין הדברים השונים קשר הגיוני?

אומנם, הנוכל העביר חוק אישי לתועלתו, שימנע מבג”צ יכולת להוציא לניבצרות נאשם פלילי אלא רק בתירוץ בריאותי, אבל הפרת הסדר ניגוד עיניינים הוא עיניין לגמרי אחר.

בעברית קלה, האומה מצפה מבית המשפט הגבוה במדינה להסביר לפושע סידרתי שהפרת חוק בהתמדה אסורה, כמו גם ביזוי ערכאה עליונה, ושהענשה חמורה באה לכזו התנהגות פסולה, מתריסה וחצופה.

קישור למאמר בידיעות. קישור למאמר בשם- העליון לא שומר על ציון? קישור למאמר בשם- שבועת אמונים וסיבוכים פליליים. קישור למאמר בשם- טעיתי, שגיתי, השמצתי והאשמתי. קישור למאמר בשם: כשירות, ליקות וניבצרות. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

מערכת העיתון

5 thoughts on “הרשות השותקת דוממת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן