משפחה לקוייה ומדינה בבעייה

משפחה לקוייה ומדינה בבעייה

המורשעת הלקוייה, יורש יצר הפרוע שהסתבך בערכאה ואב המשפחה, זה העבריין הסידרתי שהוא נאשם פלילי ששקוע עד צוואר בשלל כיתבי אשמה, גורמים נזק כביר לאומה שכבר מספיק סבלה.

למרבה השמחה, נראה שהלעיל כבר יותר ברור לא רק לכל המדינה אלא גם להוריו הגאים של הצאצא שלאחרונה שוב הורשע בערכאה.

ציטוט:

נתניהו ורעייתו דרשו מבנם יאיר להפסיק לצייץ: “גורם נזק – צריך להרגיע”

מאז ההכרזה של רה”מ על הקפאת המהפכה המשפטית, הפסיק יאיר את פעילותו ברשת באופן חריג. לוואלה! נודע כי מדובר בדרישה של נתניהו ורעייתו סביב התבטאויתיו הקיצוניות של בנם. הדרישה חוללה עימות משפחתי קשה, שהוגדר ע”י מקורבים מהימנים כפיצוץ. משפחת נתניהו: שקר מוחלט.

עד כאן ציטוט שמייד זכה להכחשה חסרת אמינות מהכנופייה הלקוייה שעיסוקה עבריינות, רודנות ושחיתות.

מה אפשר לומר? אם מתגלה כשל חינוכי חמור ומעורר צער יתכן שכדאי לבדוק מי אחראי לדבר.

זה קצת מוזר לחשוב שפ-ס-י-כ-ו-ל-ו-ג-י-ת משכילה וכזבן נכלולי ורהוט, שעבר ממכירת רהיטים להפצת פחדים קיומים וסיבוכים פליליים, לא הצליחו לגדל ילד מחמדים, כזה שמתחשב בחוקים, מכבד אחרים ומראה נימוסים טובים.

מי יודע? אולי האחראים לכשלים החינוכיים המזיקים הם הבוגדים הציוניים? הדמוקרטים המסוכנים? שוחרי השלום המפחידים?

לא יכול להיות שההורים קשורים לדברים המזיקים שמעולל הבן שמושך בחוטים, שהרי הם צחים, תמימים, טהורים, רגועים, מטופחים, נכלוליים ועברייניים.

רק שאלה אחת נותרה פתוחה- אם יורש היצר קיבל צו השתקה, מי יאמר לנאשם בפלילים איך לנהל את המדינה? המורשעת הלקוייה? נו, טוב. אולי אם תהייה לה מספיק שמפניה הכל יהייה כשורה, ועל ההגה תהייה יד יציבה.

קישור למאמר בוואלה. קישור למאמר בשם- שבועת אמונים וסיבוכים פליליים. קישור למאמר בשם- טעיתי, שגיתי, השמצתי והאשמתי. קישור למאמר בשם: כשירות, ליקות וניבצרות. קישור למאמר בשם- הצבעה במליאה תפתור את הבעייה.

ניתן להגיב למאמר הזה בתחתית העמוד, בצורה מכובדת ובהתאם למדיניות האתר.

דר' רון קראוס

בהכשרתו דר' רון קראוס, יליד 1961, הוא פסיכולוג קליני מומחה עם רישיון בארץ ובארה"ב. רון כתב שני ספרים בנושא טיפול נפשי ברשת בהוצאה האקדמית אלסוויר, ונבחר לנשיא האגודה הבינלאומית לבריאות נפש ברשת לשנים 2003-4, הוא העורך של הקוד האתי לטיפול ברשת, כתב טור שבועי בידיעות אמריקה, במדור ניו ג'רזי, למשך שנתיים. פרסם 4999 מאמרים בבלוג בשם- תיקון עולם בקפה נקודה דה מרקר, שנסגר, ולימד 15 שנה באוניברסיטת פיירלי דיקינסון, במטרופוליטן קמפוס, עד שנת 2014. דר' קראוס שב ארצה עם משפחתו כדי להיות קרוב לאמו ואחיו, ז"ל. היום הוא עובד עם משפחות שכולות בעבור משרד הביטחון, ובזמנו הפנוי עורך את עיתון ברשת נקודה קום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן